Cat.68 Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Da er jeg kommet meg hjem fra sykehuset, og alt er i sin skjønneste orden!!!! Er så lettet. De kunne ikke finne noe unormalt med den kulen og mente det er fettvev som har dannet seg til en kul og så fastnet til err vev etter en brystreduksjon som jeg hatt tidligere. Ja samme pokker så er det ihvertfall ikke noe å være redd for lenger.Takk for all støtte, det hjalp meg å holde hodet noenlunde kaldt å høre om dere andre i lignende situasjoner , for dette var virkelig ikke en gøy situasjon å komme opp i. Nå når dette er undersøkt føler jeg meg redo til å vise meg med Nick, Hi er altså meg;
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 så godt å høre!du må føle deg tusen kilo lettere! forandra dette noe i livet ditt tror du?
Cat.68 Skrevet 3. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2010 Jeg er virkelig 1000 kilo lettere ja. Forandrer eller forandrer gjør det vel ikke akkurat, men kommer helt klart å være veldig mye mere på vakt fremover, sjekke meg mer regelmessig og være takknemmelig for jeg slapp med skrekken.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 selv om jeg ikke kjenner deg så er det fantastiske nyheter likevel! må bare bli flinkere til å sjekke selv... hilsen annie oppom her
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #5 Skrevet 3. november 2010 Å så glad jeg er for deg! Var virkelig godt å høre! Hilsen meg som har kul på halsen;-)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #9 Skrevet 3. november 2010 Fantastisk! Gratulerer med friske pupper ;-)
Cat.68 Skrevet 3. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 3. november 2010 Tusen takk allesammen. Ja dette var veldig godt )
TrustNoOne (but Me) Skrevet 3. november 2010 #11 Skrevet 3. november 2010 Gratulerer så mye, må ha vært forferdelig tungt å tenke på alt som kunne være galt, og ti ganger så deilig å få høre at alt er i skjønneste orden. Vel unt, Cat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå