Gå til innhold

Pappa suprise


Jenny_m

Anbefalte innlegg

Andre som har lagd en pappa suprise?

Siden min samboer er av den litt redde og skeptiske typen når det kommer til fødselen har jeg gjemt en liten kurv inni skapet mitt som han skal få når han kommer hjem fra føden. Tror han trenger det mer enn meg for å si det sånn hehe. Har skrevet et søtt kort, puttet noen øl, potetgull, og div godis som han liker oppi der. Siden vi får en liten gutt har jeg også kjøpt manchester united drakt til jr. som pappa vil bli veldig glad for å få. Spes siden jeg holder med Chelsea :)

 

Trenger tips til noe mer jeg kan kjøpe, noen som har noe tips ?? Og noen som har gjort noe lignende ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her i huset har vi tradisjon på å lage julekalender til hverandre, og siden pappaen skal være på sykehuset sammen med oss hele tida, så bruker jeg en del av disse pappagaveideene i kalenderen i år.

 

Så langt har jeg bestilt 4-5 smågaver fra nettbutikken til det riktige fotballaget: smekker, tåteflaske, body osv.

 

Og så er det jo farsdag snart, og billigbutikkene er fulle av bamser, kopper o.l. med Verdens beste pappa på - et par sånne ting blir det nok.

 

Jeg har fått tips om noen bøker, det synes jeg blir litt for dyrt som enkeltgaver i kalenderen, men om du skal gi en kurv er det jo ikke dumt?

 

Og så har jeg vurdert noen "gavekort". F.eks. kan han få et par ørepropper og gavekort på en full natts søvn på gjesterommet ;)

 

Jeg skulle egentlig på senteret å shoppe litt sånne smågaver i dag, men jeg er bare for trøtt, så nå sitter jeg her og taster i stedet. Blir veldig glad for flere tips på denne tråden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det snart er farsdag hadde jeg helt glemt, da kan jeg jo finne en del ja :) Men ørepropper,hehehehe helt genialt. Har jo lyst til å gi noe morsomt og kreativt også, så stjeler den og gavekort på nattesøvnen :) Har jo ikke mest med penger siden jeg ikke har hørt noe fra nav neda så greit med noe fra fantasiverden :)

 

Tusen takk :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...