Gå til innhold

Har du vært snill i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo en herlig tid vi går inn i nå med juleforberedelser og gleden av å glede andre:)

I dag skal jeg i alle fall glede en jente med å bake 2 timer sammen med henne. Vi arver så mye klær til minsten fra familien og da de spurte meg om å ta meg tid til å lage noe sammen med ene datteren kunne jeg ikke si nei.

Så jobber jeg med et lite prosjekt hvor inntektene skal gå til et krisesenter så jeg føler i allefall at jeg gir litt av meg selv til de som trenger det.

Gir dere noe av dere selv til andre?

Lurer egentlig på om dere har vært snille piker i år? Tror dere at dere står på snillebarnlista? thihi....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I år har jeg gjort svært lite for andre (unntatt å la min datter terrorisere meg, les: fødsel, og passer på henne 24/7 i snart 7 måneder).

Jeg er Plan-fadder, isbjørn-fadder og... vel, det var kanskje alt? Jo, medlem av Amnesty, men jeg har vært svært lite aktiv på den frontoen i år.

Dette året har gått med til graviditet, baby, flytting og ego-ting;)

Kommer sterkere tilbake til neste år:)

Skrevet

Jeg er stort sett en snill pike som blir fort sur, men ikke sint, heller ikke langsint. Er en rettferdighetens disippel, og fikser ikke forskjellsbehandling. Er ivaretagende ovenfor mine nærmeste, men ikke like involvert og tolerant ovenfor andre mennesker. Er plan-fadder, støtter kreftforeningen, gir til skoler, brenner for eldreomsorg og er genuint opptatt av mennesker i nød. Kan drive min søster til vanvidd ved å ringe henne hver gang jeg er sur,men hun får man raskt ned på jorden igjen. Alt i alt en menneskelig og snill person som fortjener et hav av gaver under treet i år ;-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...