Søtnosn05+aprilbaby Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Jeg har forsøkt å ringe nav, men der er det KØ!! Går ikke med en aktiv baby i hus ;D Er det noen her inne som er gode på dette, så setter jeg stor pris på svar! Permisjonen min går ut den 3 desember. Pappan jobbet frem til august, og er nå student. Han lurer på ta pappapermen til sommeren. Har han rett til det? Kan han utsette fedrekvoten når han ikke er i arbeid? "Som far kan du ha rett til foreldrepenger dersom du har hatt pensjonsgivende inntekt i minst seks av de siste ti månedene før stønadsperioden starter" står det hos NAV....
lille sprelle Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 aner ikke svaret på spørsmålet ditt, men har du prøvd å ringe det nasjonale nummeret og ikke bare til ditt lokale kontor? Alternativt kan du jo sende mail til ditt lokale nav-kontor. Da får du et skriftlig svar, som jo er mye mer verdt enn et muntlig og misforståelser kan ikke så lett oppstå!
Søtnosn05+aprilbaby Skrevet 3. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2010 Prøver det nasjonale nummeret nå jeg! Takk for tips Har sendt mail for 2 uker siden, og fremdeles INGEN svar. Frustrerende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå