Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Hei! Jeg er ganske så fortumla og litt sjokkert over at pendelen min svarer meg. Jeg ble vist dette av ei venninne i går. Jeg bruker et smykke som betyr veldig mye for meg og som er arvet. Jeg får klare svar og den stopper å svive når jeg sier takk. Det syns jeg er merkelig!! At den kan skifte så fort fra å svive med klokken til plutselig å svive mot klokken og så stoppe når jeg sier takk!!? Jeg gjør det jo selv så jeg vet at det ikke er noe juks! Jeg holder hånden min helt stille og det er som at det er nederste del av pendelen som svinger. Lager jeg bevegelsene selv så blir det på en annen måte og stopper ikke når jeg takker men må dingle seg ferdig. Er det noen som kan fortelle meg litt mer om dette? Kanskje noen har en vitenskapelig teori på dette? Denne opplevelsen har hvertfall gjort meg veldig nyskjerrig og lysten på å vite mer! Er det slik at man blir bedre etterhvert? At man lærer å tolke svarene bedre osv? Kan noen anbefale noe lesestoff? Bøker/nettsider? Noen som vil dele deres opplevelser med pendelen? Jeg tror men føler at det er for "godt til å være sant"!? Har jeg endelig fått den bekreftelsen jeg har ventet på? På at det virkelig finnes noe mer mellom himmel og jord? At det er hjelpere som er med oss og kan guide oss? Blir glad for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå