Gå til innhold

Hjelp meg! Hvordan avsløre at hun lyger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt svindlet på det frekkeste og har vært naiv.

Etter et langt forhandlingsløp sender jeg en eske til en dame.

Jeg venter på at pengene skal komme inn og etter mange uker tar jeg kontakt og da svarer hun bare at hun betaler ikke for en vare som ikke har kommet.

Slikt kan jo skje.

Men jeg VET nå hun er en svindler. Hun har løyet flere ganger ser jeg nå.

Jeg har sendt sikkert 15 brev og pakker i høst, søle uten sporing.

Og det er bare alt for opplagt at nettopp hennes pakke ikke kom fram.

Hvordan avsløre at hun lyger?

Jeg har kviteringen for at jeg sendte pakken med et SM+en rekke tall nummer. Pakken ble sendt i brukt smart-eske.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du brukte smarteske, og har kvittering med sm+ tal, så er jo det sporing.. sjekk hvor pakken er nå da..

Skrevet

Er det SM nummeret sporing?

Trodde man med sporing omtrent kunne følge varen med en link og få SMS når den var fremme.

Betalte jo 150 kroner for frakten så skulle jo tro at sporing var inkludert.

Skrevet

Ja, gå på posten.no og plott tallene inn i sporingsruta.. :)

Skrevet

Fortell henen at det var sporing på den pakken du har sendt henne, og at du har sjekket sporingen og at den er blitt sent der den skulle. Si videre at du har kvittering for at den er blitt sent.

Ta kontakt med postkontoret snarest, om pakken kom til hennes nærmeste postkontor så kan du ringe og høre om esken er blitt hentet. Er den det så er hun en svindler JA!!

Lykke til hi;)

Skrevet

SM nummer er sporingsnummer ja. Rart at du ikke vet det, siden du sender så mye med posten.

Uansett; Hvorfor sender du en pakke, før varene er betalt? Det er jo helt idiotisk, og egentlig så fortjener du ikke så mye bedre.

Du kan jo anmelde henne, hvis ikke så kan du ikke få pengene tilbake.

Skrevet

Fant ut av det :-)

Hi

Hun må nok betale likevel ja.

Skrevet

Har hun mottat pakken? Oppdatering takk;))

Skrevet

jeg lurer også på hvordan dette gikk :)

Skrevet

Hun fikk i retur en vare som ikke sto til forventningene. Og skulle betale meg beløpet.

Så har hun latt være å hente pakken så den har havnet på et lager hos posten. Og beskylder meg flere uker etterpå at jeg ikke har sendt, dermed ingen overføring.

Så nå har jeg ordnet at den er på vei igjen. Og nå skal jeg følge med.

Hun drøyde det i tillegg i en måned før hun sendte meg varen hin skulle sende dagen etter. En av grunnene til at jeg valgte å trekke meg fra kjøpet.

Hun sa hun var syk og lå på sykehus.

Så ser jeg hun har andre ting på Finn med kvitering som er handlet på samme dag som hun var så syk at hun lå på sykehus.

Bare en av mange løgner. Lang historie.

Gud fader jeg angrer på jeg rotet meg bort i det kvinnemenneske.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...