Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Hei Jenter! Jeg har nå gått 7-8 dager over forventet mens, men har enda ikke tatt test.. Vil vente noen dager til. Det er på grunn av at med førstemann testet jeg lenge negativt på testene, og det endte opp med at jeg fikk vite at jeg var gravid etter å ha tatt en blodprøve! Det jeg lurer på er, hva var grunnen til at du trodde DU var gravid? Hva var DINE første symptomer?
Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 3. november 2010 Forfatter #2 Skrevet 3. november 2010 Skulle selvsagt stå graviditet
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 Jeg hadde litt mensenvondt på en måte, hadde litt som vokseverk i kroppen, og skikkelig støl i magen (kjentes ut som jeg hadde hatt tidenes magemuskeltrening!). Jeg var også trøtt heeele tiden,men mener å huske at det først kom rundt uke 6. :-) Lykke til da,håper du er gravid! :-)
Strandloppa og lillebror Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 Det eneste jeg følte var annerledes den måneden jeg var gravid, var at jeg hadde veldig mye leamus i magen 4-5 dager før jeg skulle hatt mensen. Det var så mye at jeg la veldig merke til det. Ellers hadde jeg ingen typiske symptomer som ømme pupper eller noe. Dagen etter jeg skulle hatt mensen og funnet ut at jeg var gravid, kom den skikkelige oppblåstheten. Orka ikke at noe stramma over magen i det hele tatt. Følte at magen stod rett ut, men det var vondt å prøve å holde den inn pga all lufta. Og kvalmen og trøttheten kom vel ikke før uke 6. Lykke til! Krysser fingra for deg:)
Gjest Skrevet 3. november 2010 #5 Skrevet 3. november 2010 halsbrann .. urk:\ så kvalme og bekkensmerter som en slags stikking inni hofta uansett hva jeg gjorde. oppblåsthet og ømme pupper kom ikke før rundt uke 7 hos meg lykke til! krysser fingre for deg
Blå + en i magen Skrevet 3. november 2010 #6 Skrevet 3. november 2010 Da jeg var noen få få uker på vei ble jeg veldig kald/varm/kald/varm/kald/varm osv. Enten svetta jeg eller så frøys jeg skikkelig, skiftet heeele tiden, av og på med genser. Plutselig forandret lukter seg rett før kvalmen kom i ca. uke 4-5. Alle lukter ble forsterket på en måte og alt luktet annerledes. Fikk tidlig dilla på noe, f.eks måtte ha epler osv. Både lukten og dette med å måtte ha epler kom rett før kvalmen. Var også veeeeldig trøtt, kunne sove og sove og aldri bli uthvilt. Alt dette og ennå skjønte jeg ikke at jeg var gravid før jeg ble skikkelig kvalm;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå