Vår-tur-snart? Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Er det noen jenter fra Bergensområdet/Hordaland her? Kjekt å følge hverandre og kanskje vi kunne møtes seinere når det endelig har klaffet for oss
vilhababyasap Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Jeg bor i Bergen:-) Jeg tror ikke det er veldig mange fra Bergen her. Eller så er det østlendingene og trønderene som stikker seg ut:-)
Vår-tur-snart? Skrevet 3. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2010 Det ser foreløpig ikke ut til at det er så mange, men skulle vel tro det er flere enn oss to?
<3 TeseMor! <3 Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 Eg bor også i Bergen kor gamle er dåke? kva driver dåke med? kosligt at da er fleire i Bergen som er prøvere
Consa Skrevet 3. november 2010 #5 Skrevet 3. november 2010 Her er en til som bor i Bergen:) Jeg er 24 år og har ingen barn fra før. Gøy med flere!
Petrine +spire=❤ Skrevet 3. november 2010 #6 Skrevet 3. november 2010 Rekker opp handa jeg ) Jeg blir 35 denne mnd. Har 3 barn fra før.
Solstråle86 Skrevet 3. november 2010 #7 Skrevet 3. november 2010 Jeg er fra Bergen Koselig å følge litt med hverandre! Jeg er 24 år og vi prøver på vår første.
<3 TeseMor! <3 Skrevet 3. november 2010 #8 Skrevet 3. november 2010 kanskje eg skulle svare på mine egne spørsmål 21 år, studerer og prøver på vår første
nåblirjegmams Skrevet 3. november 2010 #9 Skrevet 3. november 2010 Jeg bor også i Bergen! Er ikke herfra opprinnelig. Jeg er 26 år og i prøver på vår første Er inne i 9 pp nå og begynner å bli utålmodig :/
Cryst@l Skrevet 3. november 2010 #10 Skrevet 3. november 2010 Dette har jeg tenkt på lenge Jeg bor i bergen, jobber i barnehage og fyller 23 år i des i 3pp med 1mann
nåblirjegmams Skrevet 3. november 2010 #11 Skrevet 3. november 2010 Så gøy at vi er flere fra Bergen! Har dere andre prøvd lenge?
Solstråle86 Skrevet 3. november 2010 #12 Skrevet 3. november 2010 veldig koselig at vi er flere. Her har vi prøvd siden mai, håper på en spire i julegave (om ikke før)
Cryst@l Skrevet 3. november 2010 #13 Skrevet 3. november 2010 Sluttet på p-pillen helt i starten av august, så ikke så veldig lenge
Lm74 Skrevet 3. november 2010 #15 Skrevet 3. november 2010 Her kommer en til fra skjønne Bergen ) Jeg blir 36 i denne måneden og min mann er 38. Vi prøver på vår nr 1, det har vi gjort siden jan 2008. Jeg har pcos men prøver nå sterkt med hjelp av Metformin og Vitex.. Og krysser alle fingre for at det går veien. Ingenting i veien med svømmerne til min mann
vilhababyasap Skrevet 3. november 2010 #16 Skrevet 3. november 2010 Jeg er 30 år, og student. Vi har prøvd på vårt første kjærlighetsbarn i ca 1 år. Begynner å bli lettere hysterisk, men det SKAL gå. Nå går jeg til kinesiologi for å prøve å "lette" det litt, og vurderer akupunktur:-)
Ms Fixi Skrevet 3. november 2010 #17 Skrevet 3. november 2010 Her kommer enda en bergensjente Har vært prøvere i snart 3 år... fått diagnosen PCO i sommer, går på metformin, pergo og vitex denne mnd... Er snart 29 år , samboer 32. Skal prøve 6 mnd til med disse medisinene før vi blir henvist til IVF... LM74: har du merket noe forskjell etter at du beg på metformin og vitex? jeg har fått litt kortere syklus mellom 28-36 dager....
Glow2011 Skrevet 4. november 2010 #18 Skrevet 4. november 2010 Heisann :-) Jeg er også fra bergensområdet, er 35 år og vi har vært prøvere siden juli 2008. Vi har ingen barn fra før. Jeg har fått påvist PCOS, og går på Metformin og ble gravid i januar i år etter min 6. dobble pergotime kur. Men det endte dessverre i SA i uke 6. Ble så henvist til IVF, men ble gravid av oss selv i august, en uke etter vi var på fertilitetsklinikken. Vi oppdaget det en uke ut i behandlingen og var overlykklige. Men det endte dessverre i en MA i uke 10 (oppdaget på tidlig UL). Så nå er det på an igjen. Siden syklusen ble litt lenger etter MA, så rakk vi akkurat ikke et IVF forsøk før jul, så det var litt nedtur igjen. Var skikkelig klar for å bare kjøre på igjen, etter å ha karret oss opp fra sjokket og sorgen. Men da blir det nok et forsøk i januar, om ikke vi lykkes på egenhånd i desember. Det er jo lov å være opptimistisk, selv om det ikke alltid er lett :-)
Vår-tur-snart? Skrevet 4. november 2010 Forfatter #19 Skrevet 4. november 2010 Se her har det jo dukket opp flere - så kjekt!! :-) Jeg er 23 år, bor ikke så langt fra Bergen, har en herlig samboer og nå prøver vi å få vårt første barn. Sluttet på pillen i februar og håpte det skulle gå uten styr og EL tester osv, men denne mnd kommer jeg til å gjøre det da jeg begynner bli litt utålmodig. I løpet av denne sommeren/høsten har jeg blitt veldig klar for baby
Lollo83 <3 Skrevet 4. november 2010 #20 Skrevet 4. november 2010 Bergenser her og, men bor i nabokommune! Er 27 år, jobber i bhg. Har endelig fått mannen på gli, og er i gang med 3 pp med førstemann.... Håper det klaffer denne gangen. Er veldig klar for å bli mamma. =)
Cryst@l Skrevet 11. november 2010 #21 Skrevet 11. november 2010 KlarNå =) 87, kjenner du mange 87 modeller som prøver eller har fått? Jeg synes det bare er de som er eldre enn meg eller yngre som prøver eller har fått. hehe.. kjenner noen på min alder som har fått, men flere som er yngre enn meg
Esperanza84 - gravid! Skrevet 11. november 2010 #22 Skrevet 11. november 2010 Bor også i Bergen...26 år, inni vår 8 pp! Førstegangsprøverer
Kanskje snart <3 86 Skrevet 11. november 2010 #23 Skrevet 11. november 2010 Hei Melder meg inn her jeg også Jeg (24 år) og samboeren (27 år) bor i Bergen, vi har prøvd i ca ett år nå uten hell.. Ingen barn fra før av. For å være helt ærlig så har prøvingen har vært en berg og dalbane til nå. Etter flere kjemiske graviditeter/ultrasvake positive tester i løpet av prøvetiden har vi nå fått time til utredning i januar, grugleder meg. Håper utredning vil sette fart på sakene eller at vi får noen etterlengtede svar ihvertfall Krysser fingrene for at spiren sitter hos alle snart :D
vanessa87 Skrevet 11. november 2010 #24 Skrevet 11. november 2010 Jeg kommer fra den sørlige delen av Hordaland Jeg (23) og samboer (24) er førstegangsprøvende, og for tiden går jeg å venter på TR som ikke har kommet enda, kansje det gikk på 1. forsøk?
<3 TeseMor! <3 Skrevet 17. november 2010 #25 Skrevet 17. november 2010 testet positivt på el test i dag så håper på at det sitter denne gangen... har ingen symptomer på el så ble veldig overrasket da begge strekene kom med ein gang så håper på at det ikkje blir mye overtidsarbeid på samboeren min denne veka *krysser fingrene*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå