Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Har lyst til å ha pakkekalender som alle andre år men nå er økonomien litt skrall de neste 4 mnd. Noen tips til hva jeg kan pakke inn? Har evt tenkt litt på puzzlespill med 24 brikker.... Barna er 6 år og 3,5 år og en på 9 mnd. Lillebror trenger selvfølgelig ikke, iallefall ikke hver dag. Noen som har noen gode forslag her blir jeg kjempeglad. <3
snuppedupp Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Dette året lager jeg min kalender med litt vri, ikke fordi jeg har lite penger men fordi jeg synes ungene har mer enn nok "små plukk" Så i stede for å gi ting så gir jeg opplevelser som hele familien kan gjøre sammen. Hver lørdag vanker det en sjokolade. Ellers synes jeg forslaget til til puzzlespill var godt. Det er også mulig å kjøpe billige poser med eks plastikk dyr som fint kan brukes som kalendergave.
lure Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 -bokstavkjeks eller annen kjeks -lego som kan deles opp -puslespill -smil,melkesjokolade osv som du kan dele opp. -en oppgave, baking,tur,kakao,ostesmørbrød ol som de må hjelpe til med -ut og kjøpe juletre. -bake lucekatter den 13. -ake-tur for hele fam. med noe godt i sekken Første julen til frøkna var hun 8 måneder, da hadde jeg 24 fyrstikkesker som jeg tegnet en liten tegning inni og la en 1/2 gjendekjeks inni. Den delen med tegning klistret vi på kjølskapsdøra, som jeg hadde rutet opp med rød teip. Ble en koselig kalender. I dag har vi byttet ut eskene med bilder av 1 nisse, 4 lys,lucia,juletre og engler. Du kan også bruke denne som pakkekalender. Her er det også pakkekakender, men jeg legger frem en pakke hver kveld som hun pakker opp neste morgenen. Men da har jeg mulighet til og være litt flexibel i aktivitetene. Det jeg handler av småting til kalenderen og ikke får brukt havner i julestrømpa.
It's all about me Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 Er det fan av Toy Story kan du kjøpe denne bøtta med alle småsoldatene og pakke inn noen på hver dag. Tror den koster 199,- på BR Leker.
Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 3. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2010 Takk for gode forslag Skal tenke litt på den så finner jeg sikkert en løsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå