Gå til innhold

Tilbehør til julebordskjolen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet en kjempefin dyprød kort kjole til julebordet. Jeg har svarte høyhælte sko til, men lurer på om smykker osv også kan gå i svart? Eller burde det være noe annet? Stilen på kjolen er veldig klassisk.

Og bør jeg ha svart eller nude strømpebukse?

Ah, decisions, decisions..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid nude strømpebukse, evt helt ugjennomsiktig sort... Og husk, solbrun strømpis fra laMote er ikke nude! Finn en som passer huden din.

Tilbehøret bør være enkelt om kjolen er ganske kort og viser mye hud synes jeg da. Gå får noe klassisk som perler eller diamanter, så du ikke ender opp å se "trashy" ut. :D En enkel veske i sort.

Skrevet

Takk for svar! Hvorfor sier du alltid nude? Når ville du evt brukt svart med 20 den? Og blir det ikke mer trashy hvis det er nude mtp at kjolen er kort?

Skrevet

Sjøl ville jeg aldri brukt sorte 20 den strømper.. usj. Jeg synes det er rett og slett stygt. Det finnes et par strømper i skuffen min i 20 den som er sorte og har søm men de er utrolig sjeldent i bruk. Jeg bruker bare nude med sort søm eller nude søm. (ja, jeg er sånn retro-chick og bruker kun strømper og aldri strømpebukser til pent..) Det er ikke trashy å ha "bare" ben.. så lenge man ikke har kjole som så vidt dekker rumpa. Isåfall, bytt kjolen, eller ha på sorte heldekkende strømper. :D

Skrevet

Hehe, nei den dekker i bare rumpen :) Men den er likevel såpass kort at jeg føler strømper kanskje er litt utrygt. Mtp at de av og til kan skli ned plutselig.. Jeg er mer en rock/punk-jente, liker feminine ting, men perler og diamanter, som du sa, er egentlig ikke helt meg.. Det var vel derfor jeg tenkte svart tilbehør. Har noen svarte dinglende øredobber som jeg lurer på å bruke, men ikke noe smykke rundt halsen. Okei, så enten nude eller en svart stømpebukse med noe mønster på kanskje, da..?

Og takk igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...