Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Mannen min eeeier ikke humor. Han får meg aldri til å le, vi ler aldri sammen og jeg tror aldri jeg har hørt han le ekte noen gang. Han er over gjennomsn. intellingent og litt sær, hehe. Jeg savner slik å le for jeg elsker god humor og jeg elsker å skratte, er så lenge siden jeg har gjort det nå. Jeg kan le av de mest fjollete ting, interne ting, små episoder, humoristiske kommentarer osv.men han skjønner det ikke. Men han har mange andre gode egenskaper da, så mener vel ikke helt at det er en skilsmissegrunn. Men jeg saaaavner å ha latterkrampe sammen med min mann!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Registrerte du ikke at han var slik før du giftet deg med ham? Antakelig var det andre og gode sider som fikk deg til å overse det du skriver om. Har han ikke fremdeles dem?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Nei det registrete jeg ikke for jeg var oppover ørene forelsket da vi giftet oss i en stor forelskelsesrus. Men joda, han har de gode egenskakene ennå But miss LOL , hihi
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Det er jo bare du som kan avgjøre hva som er god nok grunn for deg. Men husk at det kan være frustrerende å leve med en mann som ikke tar noen ting seriøst. Skulle så gjerne hatt noen det gikk an å lene seg på når ting går til helvete. En som ler av alt er gøy en stund men ikke å dele livet med...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Hva var det som gjorde at du ble så stormende forelsket i han i utgangspunktet da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå