stearin Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Hvilken aldersgruppe passer dette til? Tenker på om det finnes noen sang-grupper for barn under 1 år eller noe annet tilbud. Aktiviteter for mor med baby på 6 mnd. Blir litt ensformig å bare sitte hjemme med baby og ta de vanlige trilleturene hver dag.
frk Nilsen Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Det arrangeres babysang i flere kirker, bla Hasle kirke vet jeg(mener det er på vålerenga kirke, sofienberg kirke også). Åpen bhg er det litt rundt omkring i byen. Vet det er både på Tøyen og på Sagene. Sjekk de ulike bydelene sine nettsider. Ofte kan det henge oppslag på helsestasjonen. Ellers så er det varmt vann i Bøler bad og i barnebassenget i Tøyenbadet og du vil ta med deg babyen din i basseng. Oslo yoga har baby-yoga og babymassasje
Gjest Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 kommer ann på hvilken bydel du tilhører det Jeg tilhører Grorud og det er mye babyaktiviteter her! svømming,synging,mor/barn trim etc etc.. Jeg skal ta med gutten min på babysvømming over jul. Synes han har vært for liten tidligere ( født prematur ) Men merk deg at noen av disse aktivitetene koster litt.
tine0810 Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 Jeg var mye i åpen barnehage med mini. Sjekk med bydelen/helsestasjonen din.
abella Skrevet 3. november 2010 #5 Skrevet 3. november 2010 Knerten har gått i åpen barnehage siden han var ca 8 måneder, men det finnes også yngre barn der. Han stortrives! Det er sangstund til fast klokkeslett hver dag. Du får informasjon på helsestasjonen om hvor bydelen din har åpne barnehager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå