Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Slenger inn en liten oppdatering så langt. Jeg var hos fastlegen idag og jeg fikk en hastetime til sykehuset i morgen kl 09.00. Han prøvde jo å berolige meg med at man ikke må ta sorgene på forskudd, og at det ikke trengte å være noe farlig, men at en kul slik som denne måtte undersøkes. Den er litt avlang og han mente den var ca 4 cm. Den satt ganske dypt så derfor syntes han den var litt vanskelig å definere. Så resten av dagen har gått til å overanalysere det han sa gang, på gang, på gang, til å overtale meg selv at dette er helt uskyldig . Takk for støtten dere viste meg her inne igår, nå håper jeg bare jeg kan komme inn her og fortelle at dette er helt ufarlige greier i morgen.Og at dere sender meg alt dere har av gode tanker og vibber i morgen kl 09.00
Monajenten Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Ønsker deg virkelig lykke til imorgen! Skal krysse fingrene for deg!! Klem
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Det skal alltid gå fort å få time til slikt Men det betyr ikke at det er farlig. Det skal bare sjekkes fort Jeg svarte deg på den andre tråden, og jeg fikk selv time innen en uke med begge kulene mine. Begge er sånne fiberklumper som er helt ufarlige
Gjest Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Sender deg en klem, gode tanker og lykke til i morra!!!
Gjest eelis+kian Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Lykke til, og hold oss oppdatert! En vennine av meg fant en stor kul i brystet for en stund siden, og det viste seg å være ingen ting farlig :-) Dette går nok bra!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #8 Skrevet 2. november 2010 Lykke til. Jeg skal også på mammografi i morgen, men jeg måtte vente over 3 mnd, så det er forskjell fra plass til plass tydligvis. Syns du er kjempe heldig som fikk time så fort, jeg har gått og grublet meg gal mens jeg har ventet. I morgen er endelig dagen her. Jeg skal i ilden 10.30.
Gjest Skrevet 2. november 2010 #9 Skrevet 2. november 2010 Lykke til til deg også!! Fælt at du har måttet vente så lenge...da hadde nok jeg også grublet meg gal. Skal sende ut positive tanker kl.10.30 også. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #10 Skrevet 3. november 2010 Nå er klokken straks ni. Håper du får gode nyheter. Lykke til !
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #12 Skrevet 3. november 2010 Skal krysse fingrer og tær for deg )
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #13 Skrevet 3. november 2010 Lykke til! Sender deg varme tanker! Jeg oppdaget en kul på halsen som vokste og teknte det verste. Jeg ventet lenge med å oppsøke lege, og hadde nærmest forberedt begravelsen når jeg endelig dro. Legen var usikker og jeg ble enda reddere.. Kom raskt til på sykehuset og de tok prøver og undersøkte. Viste seg å være helt ufarlig og venter nå på operasjon som skal fjerne kulen. De sa og at det var veldig veldig mange former for goartede tumorer som de kalte den for, so ikke hadde noe med kreft å gjøre. Sender gode vibber som bare det! Stor klem!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #14 Skrevet 3. november 2010 Håper det gikk bra med deg i dag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå