daimon Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Fødselsskader er ikke kult å snakke om, ganske så privat egentlig, men jeg har bestemt meg for å dele min story...dette pga jeg vil at man skal følge sin egen magefølelse, det er DU som kjenner din kropp best, ingen andre. http://bloggen-kari.blogspot.com/2010/10/hvofor-jeg-har-vrt-innlagt-pa-hamar.html
NormaJean Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Kjempebra gjort, du skal være stolt av deg selv:-) både fordi du har holdt ut i ventetiden, men ogsá fordi du har guts nok til å dele din historie! Håper du kommer deg fort, stor klem!
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Jeg synes det er flott at du deler din historie med andre:) Masse lykke til videre!!
Gjest amandine Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 Så godt at du er operert! Det er noen av oss som har fremfall av ymse grader som har en liten tråd inne på sykdomsdebatten, men du har så rett - dette er baksiden av medaljen som ingen snakker om. Selv har jeg nå stått 33 uker i kø for forundersøkelse, og har fått vite at det er ca 40 uker ventetid på operasjon. Ha ha, prøver å trøste meg med at tiden tross alt flyr for det meste! Ønsker deg en kort og lett vei tilbake - hurra for å tørre å snakke!
Tired mama Skrevet 3. november 2010 #5 Skrevet 3. november 2010 Så flott at du deler historien din! Kjempetøft gjort! :-) Håper du fikk fortalt jordmoren om hva som skjedde... Og lykke til videre! :-)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 3. november 2010 #6 Skrevet 3. november 2010 Flott gjort! Vi trenger fokus på slike ting også, det har du helt rett i.
daimon Skrevet 4. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. november 2010 Takk alle sammen, jeg biter tennene i sammen, skal klare dette - men føler det litt surt å miste endel kvalitettid sammen med min datter og min sønn på 11 - men vi skal ta det igjen
daimon Skrevet 16. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2010 Takk nei, jeg har ikke personlig snakket med sykehuset jeg fødte min datter på, ikke helt klar for det enda.. så jeg forholder meg til andre sykehus enn så lenge iallefall
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 16. november 2010 #9 Skrevet 16. november 2010 Hei! Supert at man får mer fokus på fødselsskader. Synes det er synd at det er så tabubelagt. Jeg har vært igjennom det samme som deg, pluss litt andre ting. Jeg har en lang tråd liggende inne på mammas kropp som heter "Da var jeg operert med sphinkterplastikk". Der ligger hele min historie. Har forresten sendt deg PM
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 16. november 2010 #10 Skrevet 16. november 2010 Hei! Supert at man får mer fokus på fødselsskader. Synes det er synd at det er så tabubelagt. Jeg har vært igjennom det samme som deg, pluss litt andre ting. Jeg har en lang tråd liggende inne på mammas kropp som heter "Da var jeg operert med sphinkterplastikk". Der ligger hele min historie. Har forresten sendt deg PM
Gjest Skrevet 16. november 2010 #11 Skrevet 16. november 2010 Så bra! Det er synd at sånt er så tabu-belagt. Det finnes sikkert en del kvinner som aldri har turt å be om hjelp for skadene sine og det er utrolig trist. Supert at du får hjelp, blir tatt på alvor og orker å snakke om det
daimon Skrevet 16. november 2010 Forfatter #12 Skrevet 16. november 2010 Hører patetisk ut, men endelig noen som har opplevd det samme, aldri truffet på/eller hørt om noen som har opplevd dette...så høres fælt ut, men min egoisme tenkte, yes, endelig en til du forstår den ikke var vondt ment.. Jeg skal lete meg frem til ditt innlegg.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 16. november 2010 #13 Skrevet 16. november 2010 Hehe, kjenner igjen den tanken ja Er fælt å si det, men jeg har hatt venninner som har født etter meg som det har gått supert med, og er jo glad for det, unner ingen dette helvetet. Men innerst inne blir jeg både sjalu og litt sur når de får en fin barseltid mens min bare var smerter osv. Skulle ønske flere opplevde det samme liksom. Men det er jo de egoistiske tankene som kommer det. ps, tror jeg sendte deg to pm, hang seg litt, så var usikker på om den første kom frem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå