chicka_85. Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 er hektet på alt av søtt.. spiser ellers sunt.. men vil helst unngå sjokolade hver dag.. sååå vanskelig!!
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Sterk minttyggis (f.eks blå extra)! Da synes i alle fall jeg at alt annet smaker fælt
ungmortil3 Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Jeg prøver å spise frukt istedet hver gang jeg får lyst på godis. Etter et eple eller to merker jeg ikke så mye til søtsuget lenger .
lindynatt Skrevet 3. november 2010 #5 Skrevet 3. november 2010 Kutte ut snop og søte ting. Etter ca 3 dager forsvinner søt suget Som tidligere shokoholiker vet jeg så inderlig godt hva jeg snakker om. Jeg må holde meg fullstendig unna sjokolade, det finnes ikke noe gylden middelvei med sjokolade hos meg. Samme med chips, det er jo sååå godt. Frukt hjelper ikke for min del heller.
Theaen Skrevet 3. november 2010 #6 Skrevet 3. november 2010 Hmm..Jeg vet ikke om du mener at du absolutt ikke skal spise noe som inneholder sjokolade den dagen? Men hvis det mest er for å begrense inntaket, så kan du kanskje spise en brødskive med sjokoladepålegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå