Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Jeg blir rett og slett sjokkert over hvor mange her inne som skriver de er utro eller har forhold til noen som er gift/er opptatt. Eier dere ikke samvittighet eller følelser?! De jeg reagerer mest på er ikke de som har hatt en engangshendelse av utroskap og angret, men de som er utro eller er sammen en som er gift over lengere tid. Dere må være utrolig egoistiske og kan ikke eie medfølelse for andre mennesker!! Sorry altså, men dere er stokk dumme!!!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Og hva med mannen da, som liksom skulle ta vare på familien sin? Om min mann skulle vært så dum å prøve seg på andre damer, hadde all skyld vært på ham. Det er han som faktisk gjør dette mot sine egene barn og kone/samboer. Jeg er egentlig litt glad for disse damenes ærlighet, jeg liker ikke hva de gjør på noen måte, men det gir meg en tankevekker.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Dersom mannen er gift og ikke dama er det mannen som er en dritt. Det er han som har familie. Sympati-avståelse blir litt underlig for meg. Legg ansvaret der det hører hjemme!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Noe sier meg at du aldri har blitt bedratt! I det øyeblikket mannen din sier at han har hatt et forhold på si, så kan jeg nesten garantere at tanken om å vri hodet rundt på den dumme gåsa han har vært utro med dukker opp ganske umiddelbart! Det er klart det er mannen som er bad guy, men jeg mener at man har en slags medborgerplikt til å ikke med vitende vilje innlemme seg med noe som kan såre en tredjepart, og kanskje ødelegge en familie med barn.. Selv om man ikke har ansvaret, så burde man i det minste ha såpass selvrespekt at man avstår fra å gå inn i et forhold med en som allerede er i et forpliktende forhold!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Utro folk mangler respekt for seg selv og for sin partner. Om et forhold skal funke i lengden er det viktig at man har respekt for den andre. Kjærligheten går opp og ned men respekten bør bestå. Jeg har selv hatt en partner som var utro, og selv om jeg egentlig var ferdig med forholdet når det kom for en dag var det et sånt svik og brakte med slike følelser som jeg aldri ville utsatt et annet menneske for selv om jeg så ikke kunne fordra det lengre. Om jeg bare må ha sex med en annen en partneren min så går jeg fra forholdet først. For sex er ikke livsviktig. Er ikke noe man bare ikke klarer å la være.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Sorry, jeg klarer ikke å engasjere meg så hardi i disse utrodebattene. Det er flere her som blir så hissig på disse kvinnfolkene som nevner at de er/har forhold til gifte menn, at man skulle tro at det er deres egen mann som har ligget med disse kvinnfolkene Folk er utro fordi de kjeder seg i sitt eget forhold, de føler seg smigret over at noen andre viser slik interesse for de, og de klarer ikke å beherske seg nok til å takke nei når noen gir de sjansen til et eventyr eller litt fremmed. Sier seg selv, gjør det ikke? Er ikke noe stort mysterium hvorfor noen var utro..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 Jeg er så enig så enig!!! Respektløst på alle mulige måter er det. Personlig kunne jeg ALDRI innledet et forhold til en som er i et forhold, det jeg og tenker på er nettopp at dersom jeg skulle få fult med følelser for vedkommende har jeg ingen garanti om han er utro mot meg og. En annen ting er når man vet hvor sårende det er vil ikke jeg være årsaken til å rive i filler hjertet til en annen kvinne! selv har min mann og jeg en ting vi er veldig enige om! Null tolleranse! og at hvis vi skal synke så lavt så kan vi gjøre det slutt først!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #8 Skrevet 2. november 2010 Kjenner ei som dro hjem til en gift mann og hadde seg med han på sofaen , og i senga han delte med kona mens hans kone og barn var på ferie. Sorry men ja mannen er en drittsekk av stor rang. Alikevel er faktisk dama også skyldig. Ho vet at han er opptatt og gjør dette alikevel. hennes begrunnelse var at det var spennende. Ja å være med på å bedra et annet menneske og å muligens ødelegge et forhold og en annen persons liv (da tenker jeg ikke på mannen men kone og barn) det er spennende det. Jeg har selv en utro drittsekk av en ex bak meg og selv om jeg dengang var sint på henne for hun hadde møtt meg og visste hvem jeg var, så var det selvfølgelig han jeg var rasende på. Jeg sa aldri et ord til henne men jeg hadde heller ingen medfølelse med henne da ting kom ut og hun ble uglesett av alle rundt dem. hun hadde faktisk lagt opp til det selv. (var ikke jeg som spredte det rundt) Jeg tror ærlig talt at at disse jentene /eller mannfolka om det er omvendt må få et kick av det, føle seg så bra fordi de kalrte å få en annen person til å om så for bare timer snu ryggen til partneren sin, og sette livet de kjenner til i fare. At de tror det gjør de mere verdt eller noe.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #9 Skrevet 2. november 2010 Nei du har helt rett, jeg har aldri blitt bedratt (som jeg vet om da), og jeg vil nok reagere noe på samme måte som du beskriver. Men det forandrer jo ikke at han du stolte mest på, som er far til dine barn, mannen du har lovet all din kjærlighet til, svikter deg på det groveste. Elskerinnen kan jo ha fått servert masse dårlig oppspinn og være hodestupsforelsket, å derfor villig til å ha et forhold med en opptatt mann pga. et falskt "luftslott". Mannen er den som valgt å stå ved min side, han har også valgt å ta konsekvensene av det valget og er han utro mot meg så er det han som er den ansvarlige for det sviket. Men jeg skal være enig i at jeg ikke synes noe om andre som innleder et forhold til noen som allerede er opptatt, men ansvaret er hos den som er i forhold. Det er han/hun som har ingått en forpliktelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå