Gå til innhold

hva hadde dere gjort?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er sykemeldt pgav bekkenløsnig,jobben tilrettela ikke arbeidet mitt før jeg var i uke 20 men de lovte at de skulle gjøre det mye før da jeg begynnte med bekkenplager i uke 15-16... det gjor at bekkenet forverret seg mye raskere enn det har gjort i tidligere svangerskap (vil tro at det er det men det kan også være at det kom tidligere pgav at dette er mitt 3 svangerskap) nå er de kjempe villige til å tilrettelegge jobben min,og har ordnet møter med jordmor og div... syns det er kjempe bra men jeg kjenner på kroppen min at det er slitsom bare det å stå opp enkelte dager,kroppen er sliten,barna trenger oppmerksomhet, husarbeid som må gjøres osv... mannen har måttet ta over det meste av husarbeid som støvsuging og vasking så tar jeg resten. føler at de ikke tror jeg vil jobbe men det vil jeg jo,kjenner bare at kroppen ikke klarer... var ikke borte en eneste dag før jeg ble gravid.men har også slitt med svangerskapskvalme og oppkast som førte til sykemelding da jeg kastet opp hele formidagen og kvelden... skal jeg be legen om forlenget sykemelding eller gå på jobb? er så vanskelig valg da jeg kjenner at jeg ikke orker jobbe men føler at jeg gir utrykk for at jeg ikke gidde og ikke for at kroppen er sliten og vond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.

du må lytte til kroppen din,ikke anstreng deg for mye.

hvis du ikke føler at du klarer å jobbe så sykemeld deg mere.

jeg ble sykemeld i uke 12 for bekkenplager.er nå i uke 22 å blir nåkk å gå sykemeldt ut svangerskapet.dette er mitt 3 svangerskap å har hvert veldig plaget med bekkene i alle svangerskapene. når jeg gikk med nr 2 så jobbet jeg så mye at jeg ble sengeligganes de siste ukene før han kom.så lytt til kroppen din:)

 

 

lykke til.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar =) det er det jeg har tenkt på,fordi jeg er redd for å bli sengeliggende da vi har 2 barn fra før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er enig,du må lytte til kroppen..du skal tross alt gå gravid i ca 18 uker til,og du skal ha krefter til bebyen når den kommer,så du ikke blir senge liggende som L_A gjor.

jeg ville pratet med sjef og kollegaer(så det ikke blir noe "baksnakking på jobb") om at du faktisk har vondt,og å anstrenge seg med både jobb,hjem og barn gjør vondt verre. tror de vil forstå at du må sykemelde deg helt eller mer..bekkenplager er kjent og vanlig,og at gravide må ha seg et pust i bakken tror jeg de vil forstå=)

ikke alle er heldige å gå et svangerskap ut uten plager,som fører til sykmelding på jobb. sliter selv med migrene,og ble sykemeldt fra uke 9,er i uke 20 nå. hormoner og høytblodtrykk er ikke lett å kontrolere,så migrenen kommer flere ganger i uken.samme med bekkenløsning,ikke noe du kan kontrolere,men kan hindre at blir verre og verre=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leen mente jeg skulle jobbe,så da får jeg gjøre det...men han skulle skrive te sjefen min at det måtte bli tilrettelagt på jobben. så får jeg håpe at de gjør dette nå da siden kegen skriver det=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...