Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Etter at gutten min på 3,5 tok polyppene har han heldigvis vært mindre syk. Meeen, når han først blir syk hoster og hoster og hoster han.. Så nå sitter jeg stand by, og klar til å tørke i tilfelle han brekker seg, det ender gjerne med det. Har hittil prøvd med litt kokt lunkent vann, en liten teskje honning, 2 ss Efedrin, og å sitte 15-20 min godt inntulla på fanget i håp om å få slimet opp eller ned. Han hoster fortsatt like herlig, nesten uten stans...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 På apoteket kan du kjøpe noe som heter eukalyptus honning. Dette skal hjelpe mot heshet og det står på flaska at den ikke skal gis til barn. Den er gangske sterk men jeg blander den ut i vann 1/2-1ts "honning" 1-2dl vann. Jeg har brukt dette produktet mot alt av forkjølelse og halsplager og det hjelper hver gang. Er jeg potte tett i nesa så løsner den opp, har jeg vondt i halsen så lindrer den. Smaker som grønne doc-pastiller bare sterkere.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Takk for tips, kjøper det i morgen. Hørtes ut som et vidundermiddel! HI
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Neinei. Eneste som funker er et gigastort glass med braastad på styrten før du legger deg.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Eeeh? Gir du det til 3,5 åringen din? Dæven døtte!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Det aller beste er paracetamol(paracet, pinex osv). Jeg tar selv to paracet om kvelden dersom jeg har mye hoste(til jeg brekker meg, og ikke klarer puste skikkelig). Dette gir meg nattero slik at jeg i det minste får den hvilen jeg trenger. Og jeg gjør det samme med mine barn Syns dette virker bedre enn noe som helst av hostesafter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå