Gå til innhold

Noen her som har en mann med en litt liten penis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er sexlivet deres etter at du fikk fødte?

Jeg er litt videre enn tidligere, og sliter med litt luft i skjeden. Min kjærestes penis er ikke så lang, og ei heller tykk.

Når jeg blir skikkelig kåt, så kjenner jeg ikke så mye hvis han ikke tar skikkelig i da! Og jeg vet han føler det samme; for han sier hele tiden: "stram musa!" mens vi puler..

Jeg synes ikke det er noe gøy å ri han heller, da penisen faller ofte ut av meg, siden den er litt kort...

Det er så kjipt å ha sex, og være skikkelig kåt, uten å kjenne noe særlig friksjon!

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt en kjæreste med mikropenis og det var elendig sex! Droppa han rimelig kjapt

Skrevet

Knipeøvelser. Det er eneste løsning. Knip, knip, knip! :)

Skrevet

Sier han "stram musa" mens dere holder på? Det var jo skikkelig turn on?? Eh....

Skrevet

"Jeg kniper, jeg kniper. Men pikken din er så jævla liten at det ikke hadde hjulpet om jeg snurpet igjen musa rundt den engang!"

Skrevet

Jeg har noe av det samme problemet.

Og jeg har ikke født en gang:P Huff.

Men blir du veldig våt? Jeg ble ikke det før men tenner så syk på han at jeg aldri har opplevd maken.

Har dere prøvd bakfra, men at du har bena dine samelt?

Vi har en liten vri på de fleste stillinger, og det har virkelig hjulpet! Også liker jeg ikke noe myke greier, føler det blir verre I tilegg er det musetrening.. nesten hver dag...

Vaginakuler kanskje? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...