Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Fortell om din aller verste BJ! Min x hadde en.. rar lukt på spermen. Sånn seriøst, det luktet i rommet etterpå, og om han kom inni meg så følte jeg at jeg stinket! Kan ikke forklare det, det var bare en merkelig lukt altså... uansett, en kveld skulle jeg suge han. Siden jeg syns den spermen var noe.. ekkel, så sa jeg at han skulle si ifra rett før han kom. Ikke faen om ånden min skulle stinke sånn:P vell, akkurat da, rett før han kom, hørte vi noen kom i etg over. Og der stod spruten, rett i nesa... NESA! Lukta på nært hold, og (ekle detaljer ) jeg følte det rant i halsen, og løp inn på badet for å få fekk faenskapet. Makan, det var faktisk siste gang jeg hadde den snabben i munnen. Rare gutten, ekle lukten... uhh.. grøsser ved tanken.. Så slå den! kom igjen med gode historier!!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Det rareste med denne historien synes jeg er at du faktisk ville være sammen med en du følte slik for....ja ja hver sin lyst!!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Jeg liker godt å suge sånn generellt, men mannfolk med liten, tynn stav syns jeg er ekkelt å suge - blir litt sånn "sutte på en wienerpølse" liksom...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Oi... trodde ikke jeg hadde noen, men så kom jeg på en historie fra jeg var 17. Han jeg var sammen med fikk den rett og slett ikke opp den kvelden. Fyllegreie... men hver gang jeg forsøkte å stoppe, dytten han meg nedpå og nesten ropte "ikke stopp, ikke stopp, det er like før nå." Herregud så irriterende! Slafset på en slappis i sikkert over en time, før jeg sa jeg ikke maktet mer og han fikk klare seg selv. Hadde helt glemt det der for det er jo ufattelig lenge siden, men det tror jeg er noe av det dummeste jeg har opplevd.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Litt av den samme opplvelesen, lå inneklemt mellom veggen og gutten, hadde gitt beskjed om at jeg ikke ville svelge.. Dusten klarte ikke stoppe, så fikk DEN ladninga i munn, nese, hår, urk, måtte krype over han og finne noe tøy på gulvet å spytte i før jeg løp videre.. Lukta helt ubeskrivelig, kjenner jeg medlidenhetssmiler til dama hans..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 Var sammen med en som spruta veldig når han kom. En gang klarte jeg å få spruten rett i øyet! Var utrolig ekkelt og vondt, øyet svømte i sæd, og ble skikkelig rødt og irritert. Måtte til slutt bestille time hos legen, og var ikke mye høy i hatten da legesekretæren spurte hva timen gjaldt...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #8 Skrevet 2. november 2010 Skulle til å skrive ordrett samme som 21.58... Sutte på en wienerpølse! Utrolig bra
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #9 Skrevet 2. november 2010 hoho! denne var bra kunne ikke unngå å legge merke til den "sutte på en wienerpølse"! herregud som jeg ler! min værste er vel også som nevnt lengre opp...får klætten inn på øyet! Det var IKKE morsomt! Og det var på første spruten,så mens jeg prøvde og vri meg unna,fortsatte jo han og sprute meg ut med spermen! Det måtte en real hårvask til etterpå! OG øyevask!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #10 Skrevet 3. november 2010 Jeg hadde en one night stand og sugde karen. Plutselig kjenner jeg at det blir litt vel vått rundt omkring. Tar en titt og får øye på masse blod!!! Da hadde jeg f... meg klart å kutte strengen på karen!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå