Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Fødte et barn for 7 mnd siden og bruker str 38 nå..jeg har alltid vært kjempe tynn og nå har jeg bestilt meg en skinnkjole i str 38 som egentlig sitter ganske stramt(har store pupper også...)...og jeg VIL ha den på meg i jula...den er rålekker.... noen tips til hvordan man går ned i vekt fort?blir ikke til å akste meg på noe diett/piller og slikt...er magen som er hoved problemet...:S
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Ingen tips til diett egentlig. Men kutt ut karbohydratene, det hjelper kanskje. Jeg har også alltid vært slank. Hadde synlig mage 7 mnd etter fødsel, og trodde den var kommet for å bli. Men ca 10-11 mnd etter fødsel forsvant den! Det eneste jeg gjorde var å kutte karbohydratene. Er nå like slank som før og med en like stram mage! :-)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 føler meg dum nå, men : hvilken mat er det karbohydrater i da?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 brød, poteter, ris, pasta, sukker, frukt, nudler osv
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 *kremt* Stram skinnkjole til jul! Det tenker jeg blir lekkert. knis-fnis!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 Hold-in undertøy og trening! Men stram skinnkjole...? hva slags familieselskaper har dere i jula Syns jeg ser meg selv i noe sånt sammen med svigermor & Co, hehe.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #8 Skrevet 2. november 2010 til å gå ut i altså, på byen, ikke juleselskap....
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #9 Skrevet 2. november 2010 http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35305&productId=261238&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= DER er kjolen:P
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #10 Skrevet 2. november 2010 Noe så vannvittig stygt. Sorry, men jeg håper for din del at den ikke passer... :-/
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #11 Skrevet 2. november 2010 så litt bedre ut live da:)men var faktisk liiiitt usikker...
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 2. november 2010 #12 Skrevet 2. november 2010 Den var rålekker! Masse lekre skinnkjoler, men man tenker fort at skinnkjoler er vulgært, men slik er det ikke i dette tilfellet ser jeg =) Tja anbefaler deg å gå masse der du kan få "gratis trening" trapper i steden for heis, gå av en stasjon før om du tar buss, dropp juice i en periode er veldig fetende, spis fullkorns pasta i steden for vanlig pasta, om du spiser nøtter spis usaltede.. Du kan så klart trene 3 gang er i uken moderat hard trening da går du ned, men det jeg skrev litt over er jo lett å gjennomføre å gir også vekttap =)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #13 Skrevet 2. november 2010 Hmmm, har vært mamma på heltid for lenge tror jeg... Da jeg var på byen sist (for noen år siden) var det ihvertfall helt uaktuelt å kle seg i tettsittende skinnimitasjon ;-) Glad jeg har blitt mamma med bollemage og slipper tyne meg inn i noe sånt gitt, hadde følt meg på vei til hore/hallik party tror jeg. Regner med du er noen år yngre enn meg, hehe.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #14 Skrevet 2. november 2010 Juliea: var som sagt litt usikker på kjolen, men ble ikke så vulgær med sort blonde topp under...synes jeg:) hva med den appelsinjuicen fra cevita?den er ferskpresset med fruktkjøtt, står det ikke er tilsatt noe sukker, men er den fetende uansett? mye kan jeg forvente å gå ned på 6 uker?:S
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #16 Skrevet 2. november 2010 Hei! Virker ikke som om du har peiling på kosthold og ernæring...så mitt tips er å melde deg på Grete Roede, de kursene er både for slankere og for mennesker som trenger kostholdsveiledning...event les på vektklubben.no... :-) Så er du i gang! Lykke til!! :-)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #17 Skrevet 2. november 2010 Takk for tips!Er det virkelig gratis???
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #18 Skrevet 2. november 2010 Den kjolen var kjempefin. Og kommer du inn i den i str 38 åtte måneder etter en fødsel så er du heldig. Stå på, google karbohydrater så finner du ut av det.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #19 Skrevet 2. november 2010 Takk 22: 36 mannen min likte den ikke noe særlig så tror det blir retur på den:S
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #20 Skrevet 2. november 2010 Kjolen er nok fin på noen som er 50 kilo.. Men ellers var den grum.. Beklager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå