Gå til innhold

jeg nekter å bli større!!!:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte et barn for 7 mnd siden og bruker str 38 nå..jeg har alltid vært kjempe tynn og nå har jeg bestilt meg en skinnkjole i str 38 som egentlig sitter ganske stramt(har store pupper også...)...og jeg VIL ha den på meg i jula...den er rålekker....

noen tips til hvordan man går ned i vekt fort?blir ikke til å akste meg på noe diett/piller og slikt...er magen som er hoved problemet...:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen tips til diett egentlig. Men kutt ut karbohydratene, det hjelper kanskje.

Jeg har også alltid vært slank. Hadde synlig mage 7 mnd etter fødsel, og trodde den var kommet for å bli. Men ca 10-11 mnd etter fødsel forsvant den! Det eneste jeg gjorde var å kutte karbohydratene. Er nå like slank som før og med en like stram mage! :-)

Skrevet

føler meg dum nå, men : hvilken mat er det karbohydrater i da?:)

Skrevet

brød, poteter, ris, pasta, sukker, frukt, nudler osv

Skrevet

frukt??brød??hva spiser man da?

Skrevet

*kremt*

Stram skinnkjole til jul!

Det tenker jeg blir lekkert.

knis-fnis!

Skrevet

Hold-in undertøy og trening!

Men stram skinnkjole...? hva slags familieselskaper har dere i jula ;)

Syns jeg ser meg selv i noe sånt sammen med svigermor & Co, hehe.

Skrevet

til å gå ut i altså, på byen, ikke juleselskap....:P

Skrevet

Noe så vannvittig stygt. Sorry, men jeg håper for din del at den ikke passer... :-/

Skrevet

så litt bedre ut live da:)men var faktisk liiiitt usikker...

Skrevet

Den var rålekker! Masse lekre skinnkjoler, men man tenker fort at skinnkjoler er vulgært, men slik er det ikke i dette tilfellet ser jeg =)

Tja anbefaler deg å gå masse der du kan få "gratis trening" trapper i steden for heis, gå av en stasjon før om du tar buss, dropp juice i en periode er veldig fetende, spis fullkorns pasta i steden for vanlig pasta, om du spiser nøtter spis usaltede..

Du kan så klart trene 3 gang er i uken moderat hard trening da går du ned, men det jeg skrev litt over er jo lett å gjennomføre å gir også vekttap =)

Skrevet

Hmmm, har vært mamma på heltid for lenge tror jeg...

Da jeg var på byen sist (for noen år siden) var det ihvertfall helt uaktuelt å kle seg i tettsittende skinnimitasjon ;-)

Glad jeg har blitt mamma med bollemage og slipper tyne meg inn i noe sånt gitt, hadde følt meg på vei til hore/hallik party tror jeg.

Regner med du er noen år yngre enn meg, hehe.

Skrevet

Juliea:

var som sagt litt usikker på kjolen, men ble ikke så vulgær med sort blonde topp under...synes jeg:)

hva med den appelsinjuicen fra cevita?den er ferskpresset med fruktkjøtt, står det ikke er tilsatt noe sukker, men er den fetende uansett?

mye kan jeg forvente å gå ned på 6 uker?:S

Skrevet

Hei!

Virker ikke som om du har peiling på kosthold og ernæring...så

mitt tips er å melde deg på Grete Roede, de kursene er både for slankere og for mennesker som trenger kostholdsveiledning...event les på vektklubben.no... :-) Så er du i gang!

Lykke til!!

:-)

Skrevet

Takk for tips!Er det virkelig gratis???

Skrevet

Den kjolen var kjempefin. Og kommer du inn i den i str 38 åtte måneder etter en fødsel så er du heldig.

Stå på, google karbohydrater så finner du ut av det.

Skrevet

Takk 22: 36 :) mannen min likte den ikke noe særlig så tror det blir retur på den:S

Skrevet

Kjolen er nok fin på noen som er 50 kilo.. Men ellers var den grum.. Beklager...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...