Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe minsten min på 3 år...han har jo alt og har større søsken han også arver etter. Jeg blir sikkert å kjøpe en leke hvertfall, det er jo det som er spennende så Men jeg trenger tips....
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Jeg hadde ikke kjøpt en leke tl en som har alt (altså for mye).
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Hva med å sette penger på kontoen hans til det dukker opp noe han trenger da ? Det er jo ikke vits å kjøpe bar for å kjøpe... Her kommer 3 åringen vår, som også arver mye fra storebror, til å få Fisher-price mp3 spiller. Han digger musikk nemlig.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Ja, jeg tenker å kjøpe han ny utedress eller noe slikt men du gi ikke en forventningsfull 3-åring bare klær i julegave.. så en billig leke blir det da hvertfall. hi
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Ja, det er jeg enig i. Men hadde stoppet på en liten ting du VEt han blir glad for - og heller kjøpt noe fornuftig når han trenger det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå