Gå til innhold

Hvor mange gravide her inne er sykemeldte?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare vite sånn ca hvor mange gravide som er aktive her inne som er sykemeldte under svangerskapet.

Skriv: "Ja" om du er sykemeldt (evt sykemeldingsgrad)

Skriv: "Nei" om du ikke er sykemeldt.

Svar kort:-)

Her er det:

Ja, 100 % sykemeldt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke vært én dag borte fra jobb pga svangerskapet(én dag hjemme pga spysjuka, he he). Er snart 36 uker på vei.

Skrevet

Ikke sykemeldt, men jeg er hjemmeværende uten noen form for penger fordi jeg før sommeren var student og ikke har opparbeidet meg noen form for rett til dagpenger eller noe. Og så er jeg i ekstrem dårlig form og greier ikke finne jobb. Tjo-hei!

Skrevet

Hvorfor meldte du deg ikke som student også i år da, da hadde du jo kunnet sykemelde deg, og ville har fått foreldrestipend fra lånekassen når babyen er født..

Skrevet

fordi jeg absolutt ikke har kapasitet til å studere.. og så vil jeg helst ikke ha nesten et helt år mer med studielån unødvendig... hadde vært flott med det året med foreldrepenger, men ja, slik ordnet det seg ikke for meg..

Skrevet

jeg ble gravid i sommer forresten, og har termin i slutten av mars..

Skrevet

75%

36 uker nå.

Skrevet

Ja, pga mangel på mulighet til tilrettelegging på jobben. Uke 31.

Skrevet

Ikke sykemeldt, men får svangerskapspenger pga farlig miljø på jobb (vold og utageringer)

Kjipt å være frisk og rask og ikke får lov å gå på jobb. Får full lønn da. Uke 16.

Skrevet

Ja er borte 20% og får svangerskapspenger. 26 uker på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...