Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Har det noe å si på fruktbarheten til menn om hvordan spermen ser ut? BF hadde nemlig en hvit tykk type, mens nåværende kjæreste har helt blank, veldig tynn type.. Haha, blir flau bare av å skrive dette jeg
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 hehe, stakkar, ikke bli flau, noe må man da lure på også Vet ikke hvorfor jeg svarer, for vet jo ikke svaret... hehe MEN tviler på at det har noe å si, er vel kvalitet og antall det går på
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 tror kansje konsistensen kan ha noe og si. Altså om en mann røyker sier de jo sædkvaliteten er dårligere, samme om man har drukket alkohol. Men prøver du og kjæresten din og blir gravide? Har jo også hørt en del tilfeller hvor et par strever lenge med og få barn så til slutt går de fra hverandre og så når de får ny kjærest så blir de gravide veldig fort.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 nei, prøver ikke.. men kanskje en gang i fremtiden Begynte plutselig å tenke på det med forskjellen på spermen, og lurte på om det hadde noe å si.. hehe... HI
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Skjønner hvorfor det virker logisk, siden vi gjerne ser for oss sædceller som hvite, men jeg tror ikke det er så enkelt som å se med det blotte øyet. Når man skal sjekkes for sædkvalitet må man gi fra seg en prøve som sees på med mikroskop for å se hvor mange levende sædceller som finnes i det.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 Siterer fra wikipedia; Spermavæsken er melkeaktig hvit, i noen tilfeller grå- eller gulaktig. http://no.wikipedia.org/wiki/S%C3%A6d Det står ikke at den kan være blank.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå