Gå til innhold

Kjenner jeg blir så utrolig frustrert :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

har prøvd å få barn nå i 8 mnd og har hadd en exu og klarer ikke å få barn.

Har vert til legen for å ta hormon prøver.

Noen her som har vert i samme situasjon som kan fortelle litt om hva de jennomgikk??

Får kanskje pergo også..

Beklager skrivefeil men sliter litt meg lesing og skriving.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men er det noe som tilsier at det skal være vanskelig for dere, om dere har sjekket hos lege?

8 måneder er ikke lenge (selvom det føles slik), det er vanlig at det tar et år.

Skrevet

Har ikke fått noen svar enda fra legen. men er så redd for at legen skall siat jeg ikke kan få barn :(

Skrevet

Skjønner jo at du er redd for det.

Her tok det 13 måneder før det klaffet, hadde en merkelig måned med uregelmessig mens og endel blødning som jeg i ettertid har lurt på om kunne vært en tidlig spontanabort.

Uansett, jeg tok eggløsningstester og hadde sex på "de riktige dagene" men uansett så klaffet det ikke før.

Her står det litt;

http://www.babyverden.no/Prover-a-bli-gravid/Tar-det-lang-tid/Hvor-lang-tid-tar-det/

Lykke til.

Skrevet

tusen hjertelig takk for at dere tok tiden fra en tirsdagskveld for å svare meg :)

Skrevet

Hei,

Skjønner godt frustrasjonen din, da 8 mnd føles utrolig lenge når man først ønsker barn. I tillegg så kommer jo alle tankene om "tenk om jeg ikke kan få barn" osv.

Vi forsøkte i litt over 1 år, og når jeg først ble gravid hadde jeg en spontan abort i uke 7. Ble heldigvis fort gravid igjen etter denne (har hørt at det er vanlig), tok vel ca 3 mnd. Og nå har jeg en nydelig liten jente på litt over et år.

Så mitt råd er å ikke gi opp, og forsøk å ikke tenk altfor mye på det. Håper virkelig det ordner seg for dere.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...