Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Jeg har mer og mer lyst på iphone. Men det er jo så dyrt. Er dette noe som er "greit" å kjøpe brukt??
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 skjønner ikke at jeg har klart meg uten min iphone jeg Er veldig verdt pengene!!
Gjest Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Brukt kan være så mangt. Uansett verdt HVER krone. Jaaaaah!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Men hva er det som er så spesielt med Iphone i forhold til andre touch som f.eks. Xperia?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Nei, iPhone er ikke verdt pengene om man har prøvd noe annet. Om man derimot kun har brukt iPhone så kan man fort ledes til å tro at det er det eneste riktige. Det finnes ett titalls androide telefoner på markedet som banker iPhone glatt. Kjøp en av de, og få mer for mindre penger.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Hvor er det billigst med iphone nå da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå