Gå til innhold

Dette gikk ikke bra for oss denne gangen ... :´(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi mistet den lille tulla vår i natt :(

Jeg kom inn på føden kl 1.30 natt til tirsdag og fikk sjokkbeskjeden om at det ikke var noen hjerteaktivitet hos lillen :(

jeg var tl kontroll i midten av forrige uke og da var alt i orden og skulle til tidlig overtidskontroll i dag om fødselen ikke var igang enda. På sist kontroll var alt helt fint med hjertelyden.

Jeg hadde UL-termin på fredag og menstermin i morgen, så jenta var heller ikke overtidig :(

Jeg var godt igang med fødselen når vi kom inn og 4 timer etterpå var hun født.

Ei nydelig tulle på nesten 4,2 kg og 53 cm, perfekt på alle måter bortsett fra at hun var død... hun har vært død i minst et par dager.

Jeg merket liv på søndag mener jeg, men så begynnte riene og da regnet jeg med at det var dette som gjorde at det ikke var fosterbevegelser :( Ringte til føden gjorde jeg også, og fikk beskjed om at dette var vanlig når riene satte inn...

Vi er bare helt satt ut nå alle 3, storebror har det etter forholdene ganske bra, men snakker mye om lillesøster som ikke fikk leve og at han nå er storebror til en engel...

Vi voksne er helt kaputt og delvis apatiske enda, men jeg tror vi skal komme oss igjennom dette sammen for vi har en god kommunikasjon oss i mellom til vanlig.

Vi har allerede snakket om at vi må prøve igjen... vet det er tidlig å tenke sånn, men jeg tror det er riktig for oss å prøve igjen så fort vi kan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh Gud !! Ikke mye å si til slikt...

Kondolerer!!

Håper dere vet/får vite hva som skjedde... og alt det beste for fremtiden!

Livet vil gå videre, men ikke ennå.. Gi dere god tid til å snakke og sørge..

*varm klem*

Skrevet

Kondolerer så masse!!!

så fryktelig trist!

Mange gode klemmer til dere <3 <3

Skrevet

Uff så ufattelig trist å høre, føler virkelig med dere i sorgen. Ta godt vare på hverandre, og godt å høre at dere snakker godt sammen.

Det er godt å høre at dere tenker på å prøve igjen.

Tenker på dere!

Skrevet

Å nei å nei... Sitter her med tårer i øynene og føler sånn med dere. Vet ikke hva jeg skal si annet enn kondolerer så masse. Det er helt utenkelig å forstå hvordan dere har det akkurat nå, forstår at dere er satt ut og apatiske. Håper dere klarer å holde på tanken om å prøve igjen osv, sånn at dere ser framover. Virker jo som dere i det minste støtter hverandre bra, og det er jo det viktigste akkurat nå...

Huff, så utrolig trist vennen :'(

Masse varme tanker til deg og dere - og noen varme klemmer, selv om jeg ikke kjenner deg.

Skrevet

Så forferdelig trist! Å miste barnet sitt er jo å oppleve sitt værste mareritt. Så trist at dere ikke fikk bli kjent med den lille engelen deres :( Kondolerer

Skrevet

Å herreguuud - så ufattelig trist.

Ord blir så fattige..............

Håper dere har et godt hjelpeapparat/kriseteam rundt dere, det er gull verdt!

sender dere masse styrke og masse gode, trøstende klemmer!!

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal si, annet enn at jeg sitter med en forfedelig vond følelse og ikke kan forestille meg hvor grusomt dere må ha det nå. Prøv tenke gode tanker, og ta godt vare på hverandre.

Skrevet

å herregud, noe så forferdelig grusomt!!

Jeg tror nesten ikke det jeg leser. Man tror liksom ikke sånt skal kunne skje, selv om man vet at det skjer veldig sjelden.

At du klarer å faktisk skrive et innlegg om det her inne, det krever virkelig mot og styrke.

Vanskelig å vite hva man skal skrive til noe sånt.. Virkelig trist å høre..

Ønsker dere alt godt selv om jeg ikke vet hvem dere er. men jeg vet hva det vil si å bære frem et barn, og hvor sterk kjærligheten til et barn er.

Skrevet

kondolerer så masse....hva kan man si..må være noe av det værste å oppleve noe s¨å tragisk som dette....

håper dere får svar på hva som gikk gale og sammen klarer bearbeide den sorgen dere nå sitter med...fint å lese at dere snakker om å prøve igjen snart..

helt ufattelig...ord blir fattige.klem fra meg.

Skrevet

Neiogneiognei!!!! Dette var forferdelig trist å høre. Ønsker dere alt godt i verden fremover og håper og tror dere vil komme dere gjennom dette, sammen! Stor klem

Skrevet

Det er med sorg man leser slikt. Ta vare på hverandre og så håper jeg venner og familie stiller opp for dere når det trengs. Ord blir fattige i en slik stund, det er liksom ingen ting man kan si annet en at det er ufattelig trist når slikt skjer. Lykke til videre, og ja jeg skjønner at man vil prøve igjen.

Skrevet

Tårer i øyna her også! Så ufattelig trist!

Kondolerer.

Skrevet

Som sagt tidligere, ord blir fattige.. kondolerer.. kjempe trist, ta tiden til hjelp.. sender varme tanker..

Skrevet

har ikke ord.... kondolerer! Føler virkelig med dere...

Skrevet

Forferdelig, føler med dere :'(

Ord bli for små i en sånn situasjon, håper dere er gode mot hverandre og gir dere tid til å sørge og komme videre.

Gigantisk trøsteklem fra meg

Skrevet

Har ventet på at om ikke du skulle gi lyd fra deg. Når jeg så innlegge turte jeg nesten ikke åpne den, håpet på det beste men det var det verste som sto der. Sitter her med tårene i øyne og svær klump i halsen. Det man leser her er utrolig å svelge. kondolerer så mye!

Avåtil er livet helt urettferdig..

Skrevet

Fy så forferdelig...... utrolig trist å lese.... Føler virkelig med dere.

Varme tanker og gode klemmer fra meg.

Skrevet

Kondolerer.

Håper dere kommer dere gjennom dette sammen, og at dere tar godt vare på hverandre.

Ønsker dere alt godt i fremtiden, nå verker hjertet mitt for dere.

Skrevet

Når jeg leser dette blir jeg svimmel og ufattelig trist :( Så vondt! :(

Kondolerer...

Dette er jo alles mareritt...kjenner det stikker ekstra nå når det nærmer seg fødsel selv.. Håper dere får svar på hvorfor dette skjedde, og at dere får hjelp i sorgen.

Klem

Skrevet

Har vel egentlig ikke ord.. Kondolerer. Og en gooood klem!

Skrevet

Ufattelig trist... Sender varme tanker, ta vare på kvarandre!

Skrevet

De dypeste medfølelser og tanker. Sammen finner dere styrken dere trenger gjennom det her. Var veldig trist å høre det her!

Verdens vakreste engel....

Skrevet

å herre Gud....... det var forferdelig trist :(

Må si at du er virkelig veldig veldig modig som klarer å skrive et innlegg rett etter denne tragedien!

Føler meg nesten tom for ord.

Kondolerer !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...