Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 NEKTER å amme barnet jeg. vil ikke ha hengejur.. Er det styggeste jeg vet om, tror ikke mannfolka liker å "sutte på kneet" deres heller!! Æsj asså..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Heeelt enig med hi. Ingen menn som liker hengejur!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 så kult at du svarer på ditt eget innlegg. noen ser deg vet du
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Jeg liker ingen man med hengetiss, det er skikkelig ekkelt. spesielt om han har denne ekle forhuden. Æsj. Hvam vil vel sutte på en tiss full av dritt
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #9 Skrevet 2. november 2010 Hvorfor er noen av dere så ekkle her inne?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #11 Skrevet 2. november 2010 skjønner ikke at det går an å sitte og tenke på forhud når du er inne på et barneforum! ekle gris! håper for guds skyld ikke at du har daglig omgang med barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå