Gå til innhold

prøver igjen jeg..(julekalender)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips til juekalendere jeg kan lage til en voksen mann? Og hvilke småting kan jeg ha i kalenderen til min 12 år gamle sønn?

Skal ikke koste skjorta av meg altså..Bare små ting til begge to:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å lage en "gavekort-julekalender" til din mann? Gavekortene lager du selv og kan være feks. på massasje, favorittmiddag, sex, fotballkamp på tv der du serverer øl, chips og dip, samdusjing osv. Gavekort på ting han liker og ting som dere kan gjøre sammen;)

Skrevet

Hei!

Norsk tipping har noen mega store adventskalendere som du kan putte skrapelodder ned i :-) Der kan du lage en kalender med exempelvis 20 griseflax,3millionflax og en bingoflax :-) blir ikke sånn kjempe dyr kalender :-) også kan det jo gi en flott gevinst ;-)

Skrevet

jeg kjøpte sånn snor, også hadde jeg 24 klesklypere... det var en lapp på hver klype....

det stod feks.

- I dag skal du få massasje

- I dag skal vi gå en koselig tur sammen

- Vi skal ha biff til middag

- vi skal lage peppekaker sammen

- Du er hot

-I kveld skal vi pakke inn gaver sammen

- I kveld skal vi se en koselig film sammen

I dag skal vi titte i albummene våres...

sånne ting, og han var med på alt... haha da fikk jeg jo hjelp til ting og tang også, hehehe... han likte det.... massasjen kom omigjen...

noen dager skrev jeg bare dritfine ting, eller dikt, som "rørte" han litt..

Skrevet

Jeg har kjøpt godis, og så noen små flasker med congac og whiskey til helgene. Til mannen selvfølgelig!! ;)

Skrevet

Takk for fine tips:)

Det jeg lurer litt på er hvordan jeg skal lage denne kalenderen til samboeren, for flere gaver er ganske store (f.eks skal jeg få tak i et fotballblad som er tykt og tungt, noen ølflasker o.l)

Får vel kanskje ikke til å henge opp tingene eller?

Til sønnen har jeg allerede en brodert kalender med hemper hvor jeg fester pakkene, så de blir litt mindre (blir sikekrt endel snop, noen flaxlodd etc), så hans kalender er ikke problem, men hvordan "lage" samboerens?

Skrevet

Lager bare pakker jeg, henger de ikke opp, men setter frem en hver dag:)

Skrevet

ok jeg vil henge dem opp på en måte:p

Skrevet

tja til ungene så satt jeg en lapp på istede for gaven der gaven var for tung, så la jeg disse gavene i en kurv i skapet som vi tok fram når de hadde fått en lapp og de måtte finne gaven med rett nummer skrevet på. Du kan vel gjøre noe av det samme, lage bare en lapp og så sette fram den gaven.

Men jeg hadde heller valgt å gjøre slik de andre foreslo jeg da å lage lapper med ting du gjør for han eller dere sammen. Kan gi et boost for forholdet også.

Mange manfolk som hadde gledet seg stort den dagen om de fant lapp på morgenen at i kveld skal vi ha sex eller noe slikt. hehe Tror de hadde vært blide den dagen ja. :)

Skrevet

skal ordne noen slike lapper også..Tror nok blowjob er den beste lappen å få.hahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...