Gjest thricane Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 vi har fått den sure beskjeden på jobben at arbeidsplassen vår ikke eksisterer fra neste høst. tilbud er å binde seg en viss periode med 3 mnd lønn utover dette... til å begynne med var jeg sikker på at jeg skulle rett ut og søke, men etter å ha tenkt litt i dag, vurderer jeg å ta siste året og få bachelor i revisjon, har kandidat som regnskapsfører nå. så plutselig muligheten for å studere med tre mnd lønn. det betyr at med litt sparing og div fra lånakassen, kan jeg konsentrere meg om 100 % studie. hva ville dere gjort? er usikker på hvor mye jeg får igjen får å ta siste året og fullføre en bachelor.
MintCondition Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Jeg hadde helt klart valgt å studere og få en grad. Man stiller uendelig mye sterkere med en fullført GRAD altså. Ser det veldig godt i nedgangstider som vi akkurat har vært gjennom/delvis er i...de fleste jeg kjenner som er arb.ledige er de uten formell utdanning.
Gjest thricane Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 takk:-) har jo en tittel i dag, med mulighet for autorisasjon. men ser at revisjon åpner kanskje flere dører. da er det avgjørende om skolen godtar fagene jeg har fra BI. Ser de har lagt opp litt andre fag på studiet ved høyskolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå