Gå til innhold

Tenerife med 4 mnd gammel baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å ta med vogna vår, da må jeg vel kjøpe sånn sak til å ha den i på flyet.. Men hva trenger vi ellers? noen som har tips eller erfaringer med å ha baby med til syden? det er ca 20-22 grader når vi reiser. Jeg fullammer.

(Turen er allerede bestilt, så jeg er ikke interessert i å høre sure kommentarer om at det er teit å ta med så lite barn på tur:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prampack du tenker på? Vi har reist mye, og aldri brukt noe slikt, det går jo som regel greit og du pakker vogna inn i litt tepper og plast på flyplassen. Så lenge du har reiseforsikring dekker jo denne skader. Det koster jo en del for prampack, så med mindre dere har tenkt å reise MYE tror jeg bare jeg ville droppet det.

Det er jo kjempepraktisk å reise med baby som fullammes. Null stress. Tenerife er jo trygt og godt og ikke ubehagelig varmt, så det blir nok supert.

Vi flyttet til syden da minstemann var 8 uker, og det har aldri vært noe problem. Det er deilig for de små å få vifte litt med tærne i fri luft.

Antibacservietter (for å vaske matfatet før servering om duhar badet i bassenget/havet), masse bleier og skifte til flyturen i tilfelle jr bæsjer seg ordentlig ut. Jeg har alltid med noen tepper slik at ungene kan ligge på gulvet på flyet å sove.

Det er greit å ha med lange gensere/bukser dersom dere reiser på vinteren. Det blir ganske kjølig om kveldene.

Skrevet

Så store småbarn er egentlig ganske greie å ha med seg. De er ikke så mobile, lette å underholde og maten har du jo med.

Ta med bleier hjemmefra kanskje? Billigere her hjemme og skaper ledig plass i kofferten til dere skal hjem.

God tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...