Gå til innhold

Noen som har erfaring med CODAN forsikring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå ringt litt rundt og fått forskjellige tilbud, og CODAN sitt var det billigste alternativet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har nettopp skiftet etter å ha hatt dem en stund. De var billige det første året, men ble dyrere etter ett år. Nå har vi skiftet til sparebank1 og betaler faktisk mindre enn hos Codan enda de hevder å være billigst på bilforsikring.

Har hatt masse problemer med å forstå hva vi betaler for, for man får ingen årlig oppstilling over poliser og hva de innebærer. På fakturaene står det f.eks : forsikring bil, reg nr. 01.02 2010 - 31.01 2011 på hver eneste en, den samme teksten hver måned. Eneste de skifter ut er fakturanr og kid...

I tillegg har vi som sagt skiftet til et annet selskap for to måneder siden, men mottar fortsatt månedlig fakturaer fra Codan...

Billig, ja med en gang. Men jeg hadde heller spandert noen hundrelapper ekstra for å ha oversikt den dagen du virkelig trenger forsikringen din...

Skrevet

Codan er gamle Trygg Hansa.

Også eneste med forsikring fra 28 svangerskapsuke.

Skrevet

Flere med erfaringer?

Jeg har bedt om tilbud på hus/innbo og reiseforsikring. Selgeren virket veldig ivrig i forhold til de andre forsikringsselkapene jeg var i kontakt med.

Har fått alle tilbudene på mail, bortsett fra codan der jeg fikk et passord og logge meg inn for å se tilbudet.

Syntes det er vanskelig jeg...

Gjensidige var bare bitte litt dyrere..

Skrevet

Da ville jeg ha valgt Gjensidige. Spesielt ettersom du da har full oversikt på papiret over hva du har forsikret og jeg kan nesten garantere at prisen ikke vil stige ved hovedforfall...

NN over med dårlig erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...