Gjest Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 .. to ganger med den harde siden på en smokk. Lillebror satt i vippestolen mens jeg varmet mat, og det gikk så fort! Lillebror hylte etter andre slaget, men roet seg relativt fort. Er blid nå, og har spist en god del middag. Han er 7 mnd på lørdag og ble slått foran på hodet. Kan det være noen fare? Jeg vurderer å ringe legevakten og høre, men er det litt hysterisk?
LoveActually Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Jeg ringer legevakten når jeg lurer på noe hvis noe har skjedd. De er alltid hyggelige, og da slipper jeg å bruke masse tid på bekymring...
Gjest Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Vi ringte, hehe. Fikk svaret jeg hadde regnet med, men da kan vi senke skuldrene litt.
NormaJean Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Hehe! Heldigvis så tåler kraniet til ett barn litt mer enn noen smokkeslag! Herregud, jeg var uforsiktig da storebror var ca 7 mnd, han stupte med hodet først ut av sofaen:-o gikk bra det, men han har faktisk ett lite merke i panna i dag, 1 1/2 år senere...
Iiiiik Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Jeg kommer på en historie fra min omgangskrets. Den nyslåtte lillebror ble spurt om babyen gråt mye (hvorfor spør man egentlig stadig om det?) og svarte "Ja, hun skriker litt, men hun slutter hvis jeg trykker på av-knappen". Mammaen hørte dette svaret noen ganger før hun tenkte på å spørre hva han egentlig mente med det. "Jeg trykker bare her", var svaret og så viste han at han klemte hardt med fingeren på fontanellen til lillesøsteren... Hun ble grundig utredet og ingen skade ble påvist og hun gikk til oppfølging ganske lenge etterpå :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå