Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Hvis bf ønsker farskapstest etter 11 måneder så er det vel han som må betale selv?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Ja, det er jo han som tviler?? Jeg og bf tok test, han ville ha så han fikk betale. Jeg visste det var han som var bf så jeg sa bare kjør på..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 Ok. jeg vet og at det er han som er faren
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 via domstolen eller nav så er det gratis. alt privat koster
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #5 Skrevet 5. november 2010 http://www.pappatest.no/ Brukte vi, er ikke verre en dette. Kom svar nokså fort også, slika at pappaen kunne være pappa lengst mulig
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #6 Skrevet 5. november 2010 10.31 her, det var forresten den legen anbefalte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå