@--->---- Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 for å få sin egen facebook profil?? Sønnen min kom nokså sinna hjem fra skolen idag. Over halvparten av klassen hans har nå facebook. Jeg har sagt nei. Han er 11 år. Er jeg for streng?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Ettersom det er 13års aldersgrense på FB så synes jeg at man burde overholdet den
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Synes du handler helt rett jeg 11 år synes jeg ikke er gammelt nok til å kunne vurdere nettvett og vite hva som kan være skadelig å legge ut, kommentere osv. Ser mange av mine voksne venner som "liker" skadelige sider, samme som veldig mange unge slektninger som også er på facebook. Så nettvett er ikke nødvendigvis en aldersting Evt hvis han skal på facebook kan du sette opp profilen hans så den har maksimal privacy, men det vil likevel bare påvirke hvem som kan se profilen hans og evt bilder han legger ut og sånt. Ville tatt en alvorsprat med han, forklart og vist hvorfor du ikke vil at han skal på facebook enda, ikke minst som det blir sagt over her er det 13 års grense. Og det er det en grunn til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå