Godjulsluttåpu.......... Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Er det noen som har erfaring med å bestille ting fra vistaprint.no? Lurte på om jeg skulle bestille fotokalendere der til jul....
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Jeg har bestillt julekort derfra i 2009. Ble vledig pene, akkurat som på skjermen ;O) Nå venter jeg på bursdagsinnbydelser derfra.
mpb♥ Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Jeg bestilte også julekort derfra i 2009, ble veldig fornøyd med dem.
♥♥ ? ♥♥ Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Jeg har bestilt kalendere derfra nå. Bestilte 3 fikk tilsendt 1, ringte å sa i fra og de 2 resterende er på vei i posten. kalenderen jeg fikk var iallefall kjempefin så gjennstår det bare å se om de 2 siste også er det.
Godjulsluttåpu.......... Skrevet 2. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2010 Ok, men da får jeg prøve ut dem i år da=) Takk takk
lure Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Vi har bestilt alt fra julekort til kalendere og vesker. Kvaliteten er bra. Men husk på tolla ! det blir sendt fra Tyskland hvis jeg ikke husker feil.
malin85 Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 Vi bestilte takkekort derfra før i år og det var først og siste gang. Var ikke fornøyd i det hele tatt. kortene var i dårlig kvalitet og revnet i bretten og bildene ble ikke noe bra. Også er det jo toll på det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå