Lillemy89 Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 mens jeg er hjemme, så vil jeg gjøre ferdig alle julegavene før babyen kommer. er det noen som har noen gode julegave forslag til en kommende pappa ? så hadde jeg satt stor pris på det :D
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 En utrolig bra bok som heter Pappa kan alt! Den er super Svogeren min fikk den da han ble pappa for første gang, og han likte den kjempegodt! http://www.tanum.no/product.aspx?isbn=8248907023 Tror vordende pappa her i huset også finner den under juletreet i år
Ziz Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 "Pappa kan alt" er en fantastisk bok Anbefales
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 ...bare legge til en liten ting Det blir ikke noen direkte julegave da, mer en fødselsgave til far. Tenkte å ordne en liten eske/kurv med litt snacks, et par pils, en halvflaske whisky og lage et "frikort" for en helaften med gutta, som han kan cashe inn når han ønsker. Ser for meg at det blir nok babyklær og -ting under treet i år, så jeg vil heller gi gaver som er rettet mer direkte mot far og farskap enn "Daddy's boy" bodyer eller lignende
Anine78 Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Hva med en kul klokke eller lommebok? Ikke at det har noe med at han blir pappa å gjøre men det kan jo være hyggelig med noe bare til seg selv også. Blir jo fort mye baby om dagen
Ziz Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Jeg har kjøpt slipsnål i gull, hvor det er gravert inn <3 PAPPA <3 på baksiden. Det blir fødselsgave/farsdagsgave. Vi kjøper ikke julegave til hverandre, så derfor har jeg valgt å gjøre det slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå