Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 jeg er selv ped.leder i en barnehage og synes det hadde vært interessant å få høre hva alle dere mødre her inne har av forventninger av en barnehage,kanskje får jeg noen gode tips med på kjøpet:) Så:hva forventer dere av en ped.leder og hva er en god barnehage?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 nå ble jeg overraska,INGEN foeventninger til barnehagen? HI
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 En god barnehage er en barnehage som; - ser alle barna - ser viktigheten av lek, og vil være med på å utvikle god lek sammen med barna - som holder fokus på de syv fagområdene, og ser viktigheten med disse - som tenker trygghet, sikkerhet og omsorg - som har en "samkjørt" personalgruppe mm En god pedagog er - en som tar ansvar for at alle barna blir sett og tatt vare på - en som har evnen til å utstråle trygghet og ro - en som liker å lære og inspirere barn til å gkøre nye ting - en som vil noe " mer" enn bare å være på barnehagen, som vil få noe ut av hver dag - en som tar foreldre på alvor, men som er tøff nok til å si ifra når det trengs mm Nå gidder jeg ikke skrive mer, men sånn tenker jeg!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Ikke fylt så utfyllende svar som hun over her da jeg ikke er pedagog selv Men jeg forventer at de er omsorgsfulle, tålmodige, ser barna, er ute!! Akkurat den barnehagen sønnen min går i er litt lite ute syns jeg... Og at de som jobber der tar seg tid til å fortelle litt om hvordan dagen har vært, ikke full rapport, men en liten ting ala, i dag har han spist så godt og lekt masse sammen Ola...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Gir barna mat og passer på at de spiser, skifter på de og passer på at de er tørre, følger med barna så det ikke er slossing/bråk mellom barna og at leken går fint. Dette er hva jeg forventer. Mere enn dette som aktiviteter osv blir jeg positivt overrasket over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå