Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 jeg har en liten ting her jeg lurer på. Skal prøve å forklare så godt jeg kan. I sommer fikk jeg jobb som sykepleier 50% fra september av. jeg søkte om ulønnet permisjon frem til 10.januar 2011. Da er det meningen at jeg skal trå inn i stillingen min. Så fra 1.september har jeg jobber alt fra 1-2 vakter uken på samme stede hvor jeg har fått jobben. har ingen kontrakt på det, men jeg tar ekstravakter. Så har det jo da vist seg i mellomtiden at jeg faktisk er gravid. dette fant jeg ut rundt 17.september. så kommer spørsmålene. 1. Om jeg skulle bli sykemeldt nå(noe jeg ikke harlyst til, men om kynnerene kommer så MÅ jeg). vil jeg ha rett på noe økonomisk støtte fra nav?? 2. hvis jeg skulle bli sykemeldt nå å feks svangerskapet ut. dersom jeg har rett på penger nå fra NAV nå. Hva skjer da når januar kommer å jeg egentlig skulle tård inn i stillingen min. Vil jeg da få utbealt for en 50% stilling fra nav i stede for lønn for jobb en til to dager i uken???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå