Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Alle er enige om at det er utrolig irriterende med folk som ikke kan kjøre i rundkjøringer - og det gjelder mange. Men er du sikker på at du ikke irriterer på deg noen når du kjører i rundkjøringer? Vet du hvordan du gjør det? Og hva irriterer deg mest i rundkjøringer?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 De som ikke skjønner når det er to filer, og ligger i midten når de skal inn i rundkjøringen, eller de ligger ytterst når de skal helt rundt eller innerst når de skal rett frem.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Enig med 13:54, men det som irriterer aller mest er de som ikke blinker ut. Det ødelegger jo for alle som står og venter på å komme inn. Og ikke minst, de som kjører i 70 gjennom rundkjøringa. Poenget er vel ikke at man skal gasse på for å komme seg fortest gjennom?
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Jeg kjører rett i de fleste rundkjøringene her rundt om, fordi det er merket hvilket felt du skal ligge i. Om det er rett og blinke vet jeg rett og slett ikke. Blinker inn og ut med mindre jeg skal rett frem i små rundkjøringer. Det er en rundkjøring her som jeg er litt usikker på. Pleier å ligge bak biler som skal samme vei som meg. Som jeg skrev i det andre innlegget om irriterende i trafikken så kan jeg ikke fordra de som skifter felt når de er på vei ut av rundkjøringen uten å blinke eller se, slik at jeg må bråbremse. De har jo vikeplikt i feltskifte.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Her vi bor er også de fleste rundkjøringene merker med felt, så vi slipper å tenke for mye på hvilket felt vi skal ligge oss i. Men jeg irriterer meg også over dem som ikke blinker ut av rundkjøringer og som ikke blinker ved feltskifte inne i rundkjøringer. Jeg irriterer meg spesielt mye over dem som ikke blinker når de skal ut til høyre ved først avkjørsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå