Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Hvordan var dette? Går ikke studiene/universitetet overens med ett lite barn, eller hva?
Gjest ->>- Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Jeg har ikke, men jeg kjenner flere som har gjort det. Generelt sett er fulltidsstudier absolutt forenlig med småbarn - mange opplever det som mer fleksibelt enn fulltidsjobb. Det er dog kjekt å ha en partner i jobb, siden disse har mer rettigheter ifht sykt barn-dager og denslags.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Jeg studerer ved et universitet, men ikke psykologistudiet. Studenttilværelsen går fint an å kombinere med barn. Nå har ikke jeg så ofte obligatoriske forelesnigner, så sånn sett er hverdagen veldig fleksibel (selv om det jo lønner seg å stille opp mest mulig på forelesning). Et av årene jeg studerte ble forelesningene filmet - og da var det veldig lettvint å se videoen når det passet meg isteden for å haste meg avsted på forelesning. Det blir selvfølgelig tunge perioder innimellom, da semesteroppgaver og andre innleveringer skal inn. Da er det godt å ha en mann som er ferdig med studiene, slik at han har fri på kveldene til å se etter barnet. Barnet mitt var 9 månder da jeg var ferdig med permisjonen. Lykke til med studiene :-)) S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå