Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Fikk mensen i dag, har noen helt forferdelige menssmerter! Har tatt naproxen, men virker ikke.. Noen som har noen gode råd?? Er hjemme med ungen på 1 år, og da skulle jeg jo helst vært oppegående så jeg får tatt meg av han på skikkelig vis..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Var til gynekolog pga invalidiserende menssmerter (kan ikkje gjøre noe som helst den dagen jeg får mensen, ligger på sofaen og vrir meg i smerte, selv etter Pinex Forte). Fikk til svar at: Det er mange som har det sånn...INGEN hjelp å få der...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Jeg får Brexidol på resept, det hjelper noe. Varmeflaske på magen.. Noen får større smerter av ting de spiser. Jeg fikk mindre smerter når jeg begynte med Mooncup
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Når smertene er på det verste tyr jeg til paralgin forte, 2 stk, et glass vin og varmepute. Smertene varer ca 16-20 timer. Grusomt!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 HI her..Bruker mooncup jeg og, og har heldigvis begynt å blø MYE mindre enn jeg gjorde til å begynne med.. Men denne gangen er det helt jævlig med smerter! ibux hjalp heller ikke..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 mmm.. hørtes deilig ut med paralgin + vin.. *fantasere* HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå