Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Har ujevn hudfarge, med en del røde partier, trenger noe som dekker godt. Noen gode tips? Må være oljefri, da jeg har en fet hudtype.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Denne dytter jeg på. Har en del kviser etter fødsel, å trenger en fundation som dekker godt! De jeg har prøvd fram til nå dekker alt utenom kvisene....
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Jeg har god effekt av en grønn concealer under foundationen. Grønn nøytraliserer rødt. Jeg bruker mineralsminken til tikei.se, de er greie på pris, gir flott resultat, og er bra for huden:) Foundationen i seg selv er ikke fullstendig dekkende altså, men så lenge man har gul ( til mørke partier) og grønn (til røde partier) concealer på først så blir resultatet kjempefint:)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Takk for svar. Hvor kjøper du grønn concealer da? Hvilket merke?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 kanebo sin mest dekkende redder meg:) avhengig
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 13.06 her. Kjøper concealer og foundation på tikei.se:)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 Det er sant at grønt er komplimentærfargen til rødt, og at man tidligere brukte mye grønt for å dekke røde partier. De siste årene er dette imidlertid ikke brukt noe særlig i hudpleiesalonger / hos makeup artister osv, fordi grønt også vil gi et grått,gustent inntrykk... Hvis du skal dekke røde partier/kviser/sprengte blodkar, så bruk gule/beige nyanser. Dette vil også dekke mørke ringer under øyne. Concealerne til Bare Minerals, GLOW Minerals og Jane Iredale dekker veldig godt, samtidig som de pleier huden og lar den få puste. Mange concealere dekker "for" godt, med at de tetter til huden og faktisk gjør kvisene enda verre. Anbefaler også å bruke en god fuktighetskrem tilpasset din hudtype under makeupen. Hjelper ikke med god makeup hvis du ikke tar vare på huden din... Hilsen hudpleier
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #8 Skrevet 2. november 2010 md formulations adult blemish kit kjøpes på ebay til u 200kr ( en startpakke med viktige hudpleieprod) Revlon ColorStay Mineral Mousse Makeup er en god og dekkende foundation t.o.m med spf. ( ca 120kr m frakt)
Aliena Skrevet 2. november 2010 #9 Skrevet 2. november 2010 GloMinerals sin flytende foundation er veldig god og dekkende. http://www.makeupmekka.no/mineral-makeup/foundations.html Jeg bruker den som heter satin, men ser at de anbefaler den matte til mer fet hud.
Gjest Gul stjerne Skrevet 2. november 2010 #10 Skrevet 2. november 2010 Neineinei. Veldig mange har ingen anelse om hvordan det er å ha rød og flammende hud. Beklageligvis vet jeg det hehe. Du trenger en god foundation. Jeg har prøvd litt rundt og synes Dior har veldig god dekkevne. Jeg har sverget til Forever, den gjør jobben. Men sist jeg handlet fikk jeg feil og endte med Nude. Jeg valgte å gi den en sjanse og den er jammen ikke dum den heller:)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #11 Skrevet 2. november 2010 hmm..Jeg syns faktisk glow sin foundation er tragisk, så den passer nok ikke til alle hudtyper nei, har også prøvd pudderet til glow...like dårlig. jeg er 30 år og begynnt å få noen "rynker". Med Glow produktene vises de 100 ganger bedre!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #12 Skrevet 2. november 2010 Den foundationen som jeg har prøvd som hadde best dekkevne er Clinique Stay True Make Up Oil-Free Formula :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå