Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Hei Jeg spurte ei jeg kjennte om å legge kort på meg, ikke noen spess grunn for å legge de, bare legge noen kort for å se hva som kommer opp, og jeg har jo selvfølgelig "graviditet" i tankene når hun legger de.. Fir jeg ønsker å bli gravid.. det datt da ut to kort, Magikeren og Keiserinnen.. har lest om begge to nå, men forstår ikke sammenhengen, og vet ikke hva jeg skal tro, hva det betyr for meg egentlig.. når jeg for det meste tenker på det å bli gravid... noen som vil forklare? jeg klarer ikke kjenne etter hva som betyr mest for meg i disse kortene :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå