Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Hei, dere DIB damer. Jeg har så lyst til å begynne og jogge, men tør ikke. Er så redd for å dumme meg ut eller ser ut som nybegynner. Vel, jeg er jo nybegynner, men har trent mye på helsestudio før jeg fikk barn. Kan dere gir meg et spark slik at jeg kan begynne å jogge og gir meg selvtillit? Føler at formen min er helt på bånn og det samme er humøret mitt. Tenkte dere på noe spesielt da dere skulle jogge første gangen? Tusen takk for svar
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Se på www.runnersworld.com og de tips de har for nybegynnere. Før du begynner altså. Du vil bare skade deg selv hvis du starter og jogger/løper på feil måte.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Nå er det jo en ypperlig tid å begynne og jogge på. Det er mørkt ute, og ettersom det ofte er litt dårlig vær, ganske få mennesker. Så da slipper du stort sett at andre ser "på" deg de første gangene. Men husk å ikke press deg for langt på begynnelsen, og løp heller i intervaller. Hvis man tar for store skritt, er det så lett å gi opp. God tur:)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Jeg løper alltid i veldig trange bukser, for da får jeg en lang hale med menn etter meg, og det er like morsomt hver gang, særlig fordi ingen av dem løper forbi meg, selv om jeg løper ganske sakte.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 He, he, he, den var god... har lyst til å begynne lenge,men har liksom ikke hatt selvtillit til det, men jeg får ta meg en tur ut snart jeg får barnefri:) Tusen takk for tipsene jenter:) Hilsen HI ps. hvor gjør dere av husnøklene når dere jogger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå