Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 jeg venter nå mitt 3 barn i mai..har allerede begynt å tenke på vogn...men har egentlig en grei teutonia vogn som jeg bare kan kjøpe softbag til så hdde den vert god nåk.men frister veldig me ny vogn også...til de to forrige hadde jeg 6vogner,med alt av paraplytriller,arvevogner...he,he helt sykt.. har heldigvis klart å selge ett par av de,men har enda igjen 2stk..noen andre som har de likt..?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 ja, men har en mann som bremser meg... jeg har nemlig i tillegg til vogndilla helt panikk for brukte ting.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Nei, ikke denne gangen. Men hadde det med førstemann, da var det kjøp og salg i et bankande kjør. Nå er jeg utrolig nok fornøyd med en gammel, brukt vogn. Den er like hel og pen som den var for 6 år siden, så jeg triller rundt med den.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Nei, jeg fikk en simo kombi til førstemann for fire år siden. Jeg brukte den hele vognperioden til eldste, og den er nå i bruk til nummer to. Kan tenke meg en sportsvogn som er litt mindre og enklere å håndtere etter hvert, men bortsett fra det er jeg strålende fornøyd med vogna:)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Jeg har på sett og vis vogndilla ja. Men mannen og økonomien stopper meg. Har ett barn på snart 2 år, og har 4 vogner til han. Simo Duo(ikke i bruk nå), Emmaljunga Scooter(i daglig bruk), Titanium Breeze(shoppingtrille), Quinny Zapp(shoppingtrille hos besteforeldre). Kunne godt tenke meg å prøve flere, men mannen setter altså ned foten. Venter nr 2, og må nok fint bruke opp igjen Simovogna. Forsåvidt greit det, var fornøyd med den. Kan hende jeg får mannen med på å kjøpe søskenvogn, men den jeg har sett meg ut koster litt for mye til at vi bør ta oss råda, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre der.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 jeg kjøpte ei brukt tvillingvogn til 500kr..den var i god stand og jeg har "brukt den opp" en annen ide er ståbrett,hvis den eldste liker å gå/stå gøy med vogner.har aldri hatt duo vogn,bare kombivogn,men føler baggen blir fort liten da....
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 Jepp, har helt klart vogndilla og har vel hatt rundt 15 vogner tilsammen til mine 2 barn. Men har solgt unna etterhvert, kjøpt i utlandet og på tilbud eller brukt, og har derfor ikke brukt så mye penger på det. Nå har jeg bare babyvognen og en trille igjen, trillen selges nok etter neste sommer og da er det ikke mye jeg har gått i minus. Babyvognen spares, får ikke noe særlig for den likevel. Får vi flere barn kommer jeg nok helt sikkert til å begynne å tenke vogn med en gang testen er positiv Men det er ett styr med kjøp, salg osv så får vi flere kommer jeg til tenke nøye gjennom hva jeg vil ha og satse på få men gode vogner. Erfaringsmessig er det vanskelig å finne en vogn som fungerer maksimalt som både babyvogn og vogn for større barn, så minst ett vognskifte blir det helt sikkert Har du råd til det så ser jeg ikke noen grunn til å ikke kjøpe en ny vogn til babyen om du ønsker det! Selv om noen klarer seg lenge med bare en vogn virker det som veldig mange har minst en "ordentlig" vogn og en shoppingtrille/lettere trille, mange har flere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå