Gå til innhold

Hvilken bilstolpose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin i kalde februar, så tenkte at det måtte vært veldig greit med en slik en. Har allerede kjøpt inn vognposer, så å legge masse penger i en som både er beregnet på bilstol og vogn er litt unødvendig. Noen som vet om noen gode varme bilstolposer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes dette er fullstendig unødvendig, spar heller pengene. Jeg fikk førstemann i desember, så hadde alle de kaldeste månedene igjen, og følte aldri behov for noen bilstolpose. Det var mye enklere å bare legge et teppe over ham i bilstolen mens vi bar ham ut og festet ham i bilen og så når bilen var varm, noe den jo fort blir, kan man enkelt bare lene seg bak og fjerne teppet eller ta det litt til side. Så etter min mening er det bare bortkastede penger med en egen pose til bilstolen.

Skrevet

jeg var superfornøyd med min lille boblebilstolpose kjøpt på barnas hus. Var det odenwalder? hm...husker ikke helt merke..

Skrevet

Kjøpte en fin thermo pose med fleece på innsiden til 299 på babyshop. Fikk sist i januar og savnet noe sånnt. Greit å ha når jeg må ut og inn av bil for å hente på skole og barnehage.

Skrevet

Jeg var kjempefornøyd med Maxi-cosi sin bilstolpose - veldig praktisk til en liten baby! Den var ikke av de billigste, men matchet bilstolen. ;) Men jeg tror de fleste slike poser gjør nytten, uansett pris, de trenger jo ikke være supervarme. Sjekk bare at de er lette å åpne, og det er en stor fordel hvis de har glidelås hele veien rundt, slik at du kan ta av "topplokket".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...