moota m storebror&lillebror Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Jeg trener i svømmehallen 3-4 ganger i uka, og har nå måtte begynne å bare skylle badedrakten noen ganger for ellers må jeg vaske bare den i en ellers tom maskin. Det er vel ikke noe galt i det?
Lene~mor til tre Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Nei vasker ikke badedrakten hver gang, hender jeg bare skyller den under dusjen å hengen den opp til tørk
yasmina Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Du boer ikke vakse den saa ofte for den blir ganske slitt av sentrufigering, saape ol. Beste er aa bare skylle den opp og saa vaske den i maskin en sjelden gang innimellom. Saa, det gaar med andre ord kjempe fint
Lise* Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Det holder lenge å skylle den i dusjen og henge den til tørk
Ranveig R Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 No er det veldig sjeldan eg er i svømmehallen, så badedrakta kan fint ligge til eg skal vaske den slags. Men hadde eg bada ofte hadde eg heilt klart vore fornøgd med ein kjapp handvask, drakta er jo ikkje skitten heller. Berre ein får skylt og tørka den etter kvar gong må det gå heilt fint å vaske den berre innimellom.
Gjest Filifjonka Skrevet 4. november 2010 #6 Skrevet 4. november 2010 Jeg svømmer ikke så mye som de da, bare en til to ganger i uka. Men jeg vasker den med vaskemiddel hver gang ja. Ellers blir den veldig fort morken av kloren.
lille frø, mor til to Skrevet 7. november 2010 #7 Skrevet 7. november 2010 Jeg er en gammel aktiv svømmer. Vi vasker aldri badedraktene, da ødelegges stoffet. De skal skyldes i kaldt vann og henges til tørk. Viktig at den alltids skylles, ellers går den raskere i oppløsning.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 10. november 2010 #8 Skrevet 10. november 2010 jeg svømmer 1-2 ganger i uka, kan faktisk ikke huske sist jeg vasket badedrakten, mulig jeg aldri har gjort det. skyller den og henger til tørk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå