Gå til innhold

Vasker du badedrakten/bikinien etter hvert bruk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trener i svømmehallen 3-4 ganger i uka, og har nå måtte begynne å bare skylle badedrakten noen ganger for ellers må jeg vaske bare den i en ellers tom maskin.

Det er vel ikke noe galt i det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei vasker ikke badedrakten hver gang, hender jeg bare skyller den under dusjen å hengen den opp til tørk ;)

Skrevet

Du boer ikke vakse den saa ofte for den blir ganske slitt av sentrufigering, saape ol. Beste er aa bare skylle den opp og saa vaske den i maskin en sjelden gang innimellom.

Saa, det gaar med andre ord kjempe fint :)

Skrevet

Det holder lenge å skylle den i dusjen og henge den til tørk :)

Skrevet

No er det veldig sjeldan eg er i svømmehallen, så badedrakta kan fint ligge til eg skal vaske den slags.

Men hadde eg bada ofte hadde eg heilt klart vore fornøgd med ein kjapp handvask, drakta er jo ikkje skitten heller. Berre ein får skylt og tørka den etter kvar gong må det gå heilt fint å vaske den berre innimellom.

Gjest Filifjonka
Skrevet

Jeg svømmer ikke så mye som de da, bare en til to ganger i uka. Men jeg vasker den med vaskemiddel hver gang ja. Ellers blir den veldig fort morken av kloren.

Skrevet

Jeg er en gammel aktiv svømmer. Vi vasker aldri badedraktene, da ødelegges stoffet. De skal skyldes i kaldt vann og henges til tørk. Viktig at den alltids skylles, ellers går den raskere i oppløsning.

Skrevet

jeg svømmer 1-2 ganger i uka, kan faktisk ikke huske sist jeg vasket badedrakten, mulig jeg aldri har gjort det. skyller den og henger til tørk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...