Gå til innhold

Vanskelige valg... Om ny kjæreste, ekser, bosted.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt ny kjæreste i noen mnd nå. Det var veldig stas første mnd, men merker det begynner å dabbe av nå. Han har også et barn fra før og jeg tar meg selv i å tenke hele tiden hvor mye enklere det hadde vært å være sammen med barnefar. For nå skjønner jeg ikke hvordan vi skal få hverdagen til å gå opp! Og jeg merker følelsene mine begynner å dale...

Hans eks har fått ny mann, den mannen også med barn fra før. Hans eks igjen har fått ny dame, også med barn fra før. Og så videre og så videre. Hva skjer når BF får seg ny dame (kanskje også med barn fra før) og man får samme greia på den siden??

Hvordan i all verden får man hverdagen til å gå opp??? Hvor skal man bo uten å pendle seg ihjel??? Vet at vi kommer til å skulle ha 50/50 med barna begge to (altså jeg og ny kjæreste). Men hvordan kan så mange voksne mennesker komme til enighet om hvor de skal bo???

Og oppi alt det her merker jeg jeg savner livet med BF. Ikke det følelsesmessige, det var ikke tilstede, men vi var iallfall en familie som koste oss fælt sammen og kunne ta valg basert på egne ønsker, ikke hundre andres...

Noen erfaringer her??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er vel nettopp en av grunnene til at jeg holder meg alene. Og hvertfall ikke rote meg borti noen med små barn. DET kommer ikke til å skje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...