Gå til innhold

Hva er dette for noe? Erfaringer?


frkcath

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 7+4 og har konstante mensmurringer i magen. Har hatt litt blødninger fra og til i en uke, alt fra brun-rosa utflod til små blod-drypp ved do besøk. Er sykemeldt nå, og føler at jeg for det meste må ligge i sengen eller sofaen. Hvis jeg gjør noe, som f.eks bare å henge opp klær føler jeg at jeg bare må legge meg ned igjen da det på en måte trykker veldig ned. Var på ultralyd på søndag, og da så alt bra ut. Men legen sa at det kunne bli en SA, eller at det kunne gi seg snart. Blir gal av å gå rundt å engste meg, og ikke klare å gjøre noe som helst! Hadde forresten en SA i august, og håper virkelig at jeg slipper det enda en gang! Er det noen som kan berolige meg ved å fortelle om liknende erfaringer o.l? Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare si at jeg håper det går bra! Har hatt to SAer selv, og håper du slipper denne gangen... Det er tungt å gå og uroe seg...Fikk du tilbud om oppfølgings-UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8 uker i dag. Har hatt småblødninger slik som du snakker om i snart to uker. Har vært på UL og alt så fint ut. Legen som utførte UL mente at det ikke var noen større eller mindre fare for at jeg skulle ha en SA, enn for at noen andre som ikke blør skal ha det. Hun mente jeg blødde for at livmoren strekker seg. Jeg har en vidunderlig prinsesse fra før,og har aldri hatt SA. Satser på at alt går bra, skal så smått begynne på jobb igjen på mandag.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Jeg har nå hatt en uke uten blødninger :) og smertene begynner å gi seg. Nå begynner jeg å se positivt på det. Herlig! Krysser fingrene for oss alle. Dette går bra! Lykke til videre til dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...